|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
djævelen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 18-Juli-2009 kl. 16:24 |
Har kigget alle steder efter dette tv-kort WinTV-HVR-2250 Nogen som ved hvor det kan skaffes? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10646 |
![]() |
Her: http://www.amazon.com/Hauppauge-1213-WinTV-HVR-2250-Control- Receiver/dp/B001E2V7R8 Men er du sikker på det virker i Europa? Flemming Redigeret af fltk - 18-Juli-2009 kl. 17:09 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Digital delen i tv tuneren er beregnet til det amerikanske kabel tv markede og kan ikke bruges herhjemme.
|
|
![]() |
|
djævelen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Ganske godt jeg da så ikke fik sat mine spare penge i det kort . nogen forslag til hvad jeg så skal købe. Gerne PCI kort har pt kabel tv fra you see, analog. har overvejet at få digital tv, men ingen planer om det lige her og nu. skulle gerne være et kort som kan virke sammen med WMC |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har et par stykker af den her liggende, hvis du er interesseret
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
HDTVtom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Jeg vil nu anbefale et floppy tv kort. http://www.digital-everywhere.com/en/alcms/index.php?sid=119 0057723
Men prisen er også derefter, og så kan det ikke tage analogt tv, kun digitalt. Digitalt, er det, det værd, men jeg kan godt se det ikke er helt det du efterspørger. Jeg synes, dog du skal overveje det. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Læs nu hvad manden skriver: Jeg har ingen planer om Digital... Havde han et ønske om at købe et digitalt abonnement hos YouSee, så havde vi selvfølgelig anbefalet et digitalt kort, og selvfølgelig et Fire.... kort. Lad nu være med at skrive bare for at skrive. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
HDTVtom ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Så så gamle mand.
Ja, han skriver, at han har ikke har nogle planer om det det lige nu, men har overvejet det. Så hvorfor ikke mene, at han burde overveje det igen? Lige over MCenterFreak, lad nu være med at skrive, bare for at skrive. God dag til dig. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke nogen har glæde af, hvad en grønskolling mener, at andre bør overveje
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
glem HD og digital med mindre man er villig til at punge alvorligt ud og spendere masser af tid. Når signalet skifter til efteråret og der begynder at ske noget seriøst på HD-fronten så kig igen, men indtil nu vil jeg også anbefale det kort som Mcenterfreak har. Det fungerer faktisk ganske fortrinligt. også til DVB-T. Og til den pris er det ikke noget problem at købe et par stykker hvis det er, så man kan lege lidt indtil en ny generation af dvb-kort og ikke mindst DK får sig taget sammen til at hoppe med på HD-vognen.
|
|
![]() |
|
![]() |
hey all og tak for alle svarene mm. McenterFreak...ville da evt interesseret i et af de kort ...
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hvis du vil se hvad hauppauge har til DK/nordic markedet, så kig på hauppauge.se Det er de kort der kan skaffes/har været her, og der er svensk driversupport. (eg. de taler svensk! :-) )
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |