recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til køb af TV-skærm til soveværelset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til køb af TV-skærm til soveværelset

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Odelheim84 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til køb af TV-skærm til soveværelset
    Sendt: 16-Maj-2010 kl. 19:41
Hej Recorders.

I har før været behjælpelig med fabelagtig information vedr. tidligere køb af plasma skærm.
Jeg står nu med et nyt problem.

Min søster står og mangler en lille tv-skærm til sit soveværelse.

- Den må max være 24"..
(Egentligt er det baseret på at den helst ikke må have en bredde på mere end 50-60cm, så så længe det er overholdt, må skærmen være så stor som den vil.)
- Den må max koste omkring 2000kr. (lidt fra eller til er intet problem)
- Den skal bruges til at se fjernsyn og dvd på, og med tiden måske spille lidt wii på.
- Yderligere må den gerne have en nogenlunde fornuftig betragtningsvinkel, da den skal hænge på væggen.

Jeg håber meget i kan være behjælpelige med dette, da jeg ikke selv har så meget erfaring i de små modeller. I min verden burde alle modeller starte ved 42", men det er selvfølgelig ikke altid lige smart hvis man ikke har pladsen, som min kæres søster ikke har.

/Odelheim
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 19:53

Samsung LE22B455

LG 22LH2000

Ingen af dem har gode betragtningsvinkler og lyden er ringe på dem begge, men ellers måske det bedste man kan opdrive til de penge. Personligt ville jeg vælge Samsung, men har dog heller ikke et indgående kendskab til LG, men de mindre modelserier får fin omtale rundt omkring. 24" er ikke rigtig tilgængelig mere, det er enten 22" eller næste skridt, som er 26".
Til top
Odelheim84 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 13:02
Okay.. super, tusinde tak. Dem vil jeg lige tage et kig på. Nu der heller ingen der forventer et biografoplevelse af sådan et lille tv, men så længe lyden er til at høre og man kan forstå hvad der bliver sagt, så går det nok. Det bliver en opgradering fra et lille 14" billederørs tv, så mon ik' at alt andet er bedre? :)
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 14:10

Jeg ville passe på, at ikke vælge et tv i den helt billige ende.

Derfor vill jeg vælge et Samsung 22B650 til 2186,-
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu