|
hjælp til konvertering fra dvd til Ipad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2013 kl. 08:57 |
Nogen der har forstand på konvertering af dvd film til Ipad? Har fået et mærkeligt problem: uanset hvilket program jeg bruger til at konvertere film til min Ipad (konverterer nu kun fra dvd da jeg aldrig fik det til at virke fra MKV), så kører det fint så længe jeg sidder ved computeren og surfer på nettet eller laver andet, men går jeg fra den og lader den køre konverteringen f.eks. om natten, så kører den videre ca 15 min, hvorefter den går totalt ned i hastighed. Har flere gange været ude for at den faktisk går i stå og så bare kører med 1 fps i 12 timer. Har tjekket indstillinger for dvale for computeren, men det ser ikke ud til at den står til at gå i dvale. Nogle bud på hvad det så kan skyldes? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvilket program bruger du?
ellers er der gratis programmet http://handbrake.fr/ og den sikre løsning .. koster dog lidt penge http://www.dvdfab.com/dvd-ripper.htm dvdfab har en default indstilling til ipad, hvor du bare vælger en profil... nu er det længe siden jeg har prøvet handbrake, men mener også den har en profil til ipad.. jeg endte dog op med at syntes dvdfab var det nemmeste at bruge... afhængig af computeren og længden på filmen bør det dog ikke tage meget længere end 40 minutter +-
Redigeret af rhsin - 25-Januar-2013 kl. 09:26 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Jeg har prøvet Handbrake, DvdFab Leowo. Alle med samme resultat. Den kører fint når jeg ind imellem bruger musen elller tastaturet, men går jeg fra computeren "drosler" den ned og går nærmest i stå
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
hmm har du noget strømspare sat til på computeren eller noget i forbindelse med pauseskærmen?, jeg ville nok starte med at kigge der.. omend den ikke burde gå i dvale når et program kører
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvis du sætter strømspare-tilstanden til "Maksimal ydeevne" så skulle den ikke drosle ned. Det er indstillingen for processoren du skal pille ved i strømstyringen.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
hugo1677 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2013 Status: Offline Point: 9 |
Måske et dumt spørgsmål, - er det windows eller Linux? (fordi på Linux er der nogle andre muligheder)
/H |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |