|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
SBS2077 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Hej, er der nogen der ved hvor man kan se et Panasonic TX P46S10E i en butik på fyn ?
(hvis nogen steder)
Mvh.
Søren
|
|||
![]() |
|||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
Jeg ville ikke vælge at handle hos getmore, find en anden butik og så betal det beløb ekstra.
|
|||
![]() |
|||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||
Den omtalte model er en gammel model der er ved at være væk fra markedet - se her: http://www.av-connection.dk/?PGr=2652&ML=714 Panasonics øvrige/nye modeller kan du læse mere om her: http://www.av-connection.dk/?ML=714
Og ellers, så er AV-Connection i Odense et "Panasonic Center", så mon ikke de har en del forskellige modeller på lager.
Panasonic Centrene findes forresten jævnt fordelt landet over. Redigeret af Pokerface - 29-Januar-2010 kl. 08:00 |
|||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
S10 er ikke ældre end de andre modeller du anviser til. alså 2009 modeller. 2010 får vi første af vide om engang i februar og hvilken priser. som nok overgår prisen på en s10 en procent eller to ![]() Redigeret af xcardman - 29-Januar-2010 kl. 09:02 |
|||
![]() |
|||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||
xcardman > Det er da nok muligt, men når S10 modellen ikke længere kan skaffes fordi at det er det er på vej ud, som der jo altså også oplyses i omtalte Panasonic center, så anser jeg det for at være en "gammel" model. Redigeret af Pokerface - 29-Januar-2010 kl. 10:05 |
|||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
De andre er da også på vej ud. Både S10 og de andre er 2009-modeller som xman skriver, så er de jo alle gamle modeller. Nogle kan skaffes, andre kan ikke, men de er alle enten gamle eller nye, så kan du jo selv vælge.
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
Nyborg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
||
Hej igen
(det er mig SBS2077 der startede tråden, jeg skriver bare fra mit arbejde under anden profil)
Det er et uigennemskueligt marked at købe et TV i dag
![]() Der er SÅ mange forskellige at vælge imellem, med så mange forskellige brugerbedømmelser her inde
![]() Jeg var med konen i Expert og kigge på Tv-er og konen synes at billedet på et Samsung UE40B6050V LED var godt.
Det koster dog 12.000 i Expert for et 40" og man kan købe det som 46" for 11.000 i ElGiganten
![]() Tror jeg ville vælge Elgiganten så
![]() Så jeg svinger imellem følgende 3 TV-er :
46" Panasonic TX-P46G15E plasma = 9.975 kr. (HIFIklubben i Odense) http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/plasma-tv/panasonic_tx-p46g15e-_plasma-tv.htm 46" Samsung UE46B6050XXe LED = 10.995 kr. (Elgiganten i Odense) http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/UE46B6050XXE/samsung-46-led-tv 46" Samsung LE46B755XXE LCD = 8.999 kr. (Elgiganten i Odense) http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/LE46B755XXE/samsung-46-lcd-tv&scid=9084 |
|||
Just a newbie.
|
|||
![]() |
|||
SBS2077 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Nåååh, så var jeg ellers i El-Giganten for at KØBE et TV
![]() SÅ HAVDE DE FANDME IKKE DET ENE TV JEG VILLE KØBE SOM DE HAVDE I DERES REKLAME....
Samsung 46" LED til 10.999 kr. (UE46B6050XXE )
Nææææh nej, det var sørme i RESTORDRE og de ville få det igen om 2 mdr.....
![]() Jeg kunne da blive skrevet op til et hvis jeg ville......
Så skulle jeg bare lægge et depositum på 10-20% af købsprisen (spader)
![]() Om de ville give noget i kompensation hvis jeg virkelig skrev mig op til et om 2 mdr. f.eks.
et par film eller et HDMI-kabel eller noget.... NOT - det ville de IKKE....
![]() FUCK en dårlig service....
Det er da VILDT for dårligt at de ikke har det de reklamerer med.
Jeg fik reklamen lørdag og tog der ind mandag morgen og så har de ikke noget (og havde heller ikke haft det)..........
Nåååååh, nu ved jeg sku ikke rigtig hvad jeg så skal gøre..... Hmmmmmm
TÆNKEBOKS.....................
![]() MVH.
en Utilfreds El-Gigant kunde
Søren
.....
Jeg har lige kigget deres hjemmeside og der står der at der er 2-5 dages levering på TV-et.
Min bare røv siger jeg bare........... Redigeret af SBS2077 - 01-Februar-2010 kl. 13:23 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej igen igen igen
Så har jeg bestilt følgende Tv....
46" Panasonic TX-P46G15E plasma = 9.975 kr. (HIFIklubben i Odense) http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/plasma-tv/panasonic_tx-p46g15e-_plasma-tv.htm Så det bliver spændende
![]() Mvh.
Søren |
|||
![]() |
|||
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
||
Det tror jeg ikke du bliver skuffet over. De gamle har et G10, og billedet er rigtig godt.
|
|||
![]() |
|||
Ellegaard74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2009 Sted: Dk Status: Offline Point: 140 |
![]() |
||
Ja, lad os lige høre når du har fået det sat op mv.... :)
Vi er jo nogle der ikke har handlet endnu....
|
|||
Mvh.
Lars Samsung PS50C7705 PS 3 320 GB Yamaha RX-A 820 Front: System Audio Saxo 30 Center: SA Saxo 10 AV Bag: SA Saxo 8 Sub: SA Saxo 10 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Okey
Det skulle komme fredag formiddag og heldigvis har jeg fri
![]() Jeg skal nok melde tilbage hvordan "jeg synes" at det er
![]() Mvh.
Søren
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |