|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Martin! Det var kun for sjov... Du har ret i det med billedet, som jeg vist også medgav i en tidligere post! Men der er bare så meget "gør det selv" med plasma...det er ikke mig...Du har ret i at billedet er bedre på et plasma der "spiller" Redigeret af Pede8000 - 11-Februar-2007 kl. 21:23 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Hej Dojsejler.
Jeg syntes lige at du skal se nærmere på denne SHARP LC32RA1E LCD TV. Jeg så den i Hifiklubben, og den havde et virkelig godt billede. Jeg ville have købt den hvis ellers de have haft en returret i forretningen, men det havde de desværre ikke. Så jeg købte en Panasonic PV60 istedet, og det ser ud til at vi bliver meget glade for den ![]() mvh Allan |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hvis jeg skal være meget generel ud fra de nævnte skærme så anser jeg LG og JVC som værende discount.. det er nok Bilka's skyld. Ved faktisk ikke hvor godt det er?
Men den lille 32" LCD fra Panasonic ser lækker ud. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg tror godt jeg ved hvad du mener med gør-det-selv, men alle de breakin og wash DVD'er folk snakker om har jeg endnu ikke haft kørt på mit. Jeg har bare justeret på indstillingerne så det passer til min smag, blandt andet skruet en del ned for kontrast. Perfekt billede. Bruger det nu efter det er tilkørt som et hvilket som helst andet TV. Jeg ville gøre det samme med LCD - skrue lidt på indstillingerne og så er den ged barberet. Jeg tror nogle gange folk går lidt for meget op i det og så får man det indtryk at Plasma er bøvlet... |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Tænker du på Burn-in? Eller måske et højere strømforbrug? Måske endda slanger |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
haha...næ, mere alle de forholdsregler man skal tage for at undgå de nævte ting.. Jeg er en lidt doven type der helst skal kunne stikke ting i et stømudtag og læne mig tilbage i stolen og nyde pixeleringen og ghosting mm.
![]() Redigeret af Pede8000 - 11-Februar-2007 kl. 22:28 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
dojsejler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Tak for alle svarene. Tager lige ud og kigger på lidt flere. Hmmmm er brændt lidt varm på en Panasonic TX32LX600, men vil gerne lige se billedet inden. Plasma bliver det ikke til i denne omgang Hygge dojsejler |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Når du skal ud at kigge bør du helt sikkert kigge på JVC's modeller: LT-32X70, LT-32R70 og LT-32R71 - alle koster under 10.000,- Desuden er det noget vrøvl at JVC skulle være discount - de laver faktisk nogen af de bedste LCD fjernsyn.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Chewiedk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Køb et Panasonic TX-32LX600 absolut det bedste billede jeg har set til dato på en LCD skærm
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var også bare min personlige opfattelse af JVC. Jeg har ikke set fladskærme fra JVC, men jeg har set meget andet og DET har godt nok været noget billig plastik discount. Det er kun rart at de, efter dit udsag, er kommet væk fra det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |