recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til lille højtalere/anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til lille højtalere/anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wedelgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wedelgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til lille højtalere/anlæg
    Sendt: 30-Maj-2013 kl. 21:56
Hej recordere,

Jeg står og skal til at have investeret i lidt lyd til stuen. Desværre er jeg ikke så meget inde i Hi-Fi, så jeg håber at I har nogle gode råd :)

Jeg er på udkig efter et stereo anlæg til ca. 2.000 kr. Det skal udelukkende bruges til at afspille musik via min AirPort Express (Airplay). Jeg har været en tur i Hi-Fi klubben som anbefalede et par ARGON aktive højtalere. De lød godt, men fik ik mange stjerner for udseende :)

Jeg har også kigget på et Logitech Z523 (Jeg har ikke noget problem med at have en lille sub stående). Det er rimelig billigt, men anmeldelserne på nettet synes jeg er lidt blandede.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19668
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 23:40
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 23:47
Argon fås da i hvid, så er WAF'en da steget 50.000%.     

Der er næppe ret mange her der vil stemme på en computerhøjttaler til musiklytning, men hvis du synes det er ok, så er det jo det vigtigste. Ellers er brugtmarkedet en mulighed.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 07:17
Hvad med et par Audioengine A5+. Har et sæt der har fungeret som køkkenhøjtalere igennem det sidste års tid - de spiller i mine øjne rigtigt godt til det brug.

/ask
Til top
madass32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2008
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madass32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 08:13
Hvis du har plads til en lille sub, så find et sæt Focal sib 2.1 brugt og brug forstærkeren i SUB´en ellers Audioengine AE5 aktive spiller rigtig godt til prisen og størrelsen.
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
Til top
wedelgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2008
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wedelgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 22:44
Tak for alle jeres svar. Jeg vil se lidt nærmere på de mange bud i har givet :) Det har været en stor hjælp. Tak skal i have.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu