|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
galthen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 29-August-2008 kl. 17:49 |
|
Jeg har lige skaffet mig en linksys extender. I modsætning til PS3 og Xbox360 kan fjernbetjeningen ikke række til andre rum da den ikke bruger blue-tooth. Er der nogen som har en løsning. |
||
![]() |
||
galthen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Kan denne f.eks bruges? http://www.avxperten.dk/parabol-tilbehoer/ir-extender/traadl oes-ir-extendertransmitter.asp |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Vil foreslå denne...
|
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
@Patriakten Ved du om denne kan bruges? http://www.ricavision.com/vave100.html Den er desværre ikke kommet på market endnu. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ricavisions Sideshow har været på trapperne i flere år, ja næsten Vista blev annonceret. Den eksisterer ikke, og kommer nok heller ikke til det hvis du spørger mig. Logitechs model som er dyr og forholdsvis omstændelig er sætte op, er en nobrainer til dit formål. Den har Z-Wave sender(en slags radiobølge standard)og en z-wave>ir sender modtager....Jeg har selv lavet mange systemer med denne remote og den leverer varen. Eneste man kan klandre den for måske er udseendet. Men jeg har set værre....Funktionalitet pr krone er i top....Og konen bliver glad.....Specielt for hjælpe funktionen ![]() Redigeret af Patriarken - 29-August-2008 kl. 20:11 |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Men den der Ricavision ser ellers fed ud!!!!
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Den eksister skam fint, den kan bare kun bestilles direkte fra Ricavision. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Var jeg ikke klar over....
Æv man kan ikke imbedde video...Men du kan ligesågodt købe en Touch Diamond en USBuirt transciever og Netremote... Redigeret af Patriarken - 01-September-2008 kl. 04:56 |
||
Mit Setup
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Denne her fik jeg tilbud fra Ricavision for ca. 1 år siden. Mener prisen var $249,- plus forsendelse. Dengang skrev de, at de ikke var helt klar med lancering i europa endnu. Det er de så åbenbart stadigvæk ikke. http://www.ricavision.com/sideshow.html
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|
Den må du lige forklare lidt nærmere. Er nemlig ejer af en diamond... :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Netremote fra proximis kan køre på en Windows Mobils og kan via Netremote tilgå Girder på HTPC'en. Girder har så tilkoblet et stk USB-UIRT Transciever(EN af markedets bedste IR sendermodtagere der tillige har blaster support)Således kan man styre det hele fra sin Windows Mobil via et bruger interface man selv kan lave (CFF format kendt fra Pronto) Mobilen sender kommandoer til HTPC'en via Wireless eller Bluetooth(Girder) som så sender IR kommandoer til dit fjernsyn eller sender kommandoerne direkte til din frontend.
Man kan fx bruge WOL til at vække sin HTPC (Hvis man ikke har permanent strøm på den) Bruge MCESPY hvis man vil have vist playlister MC på sin Windows Mobil. Der er et hav af muligheder, det skal dog siges at læringskurven kan være lidt høj...Men fleksibiliteten er i top. Redigeret af Patriarken - 02-September-2008 kl. 05:56 |
||
Mit Setup
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |