|
hjælp til log in på Viaplay på Apple TV. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2016 kl. 12:18 |
Gav min far en chromecast og dertil viaplay som han kunne bruge med sin nye tablet
Han har også et apple tV 3 gen og efter hvad jeg kan se så kan viaplay afspilles med apple tv og der er skam også en app. Men når jeg prøver at log in på viaplay app så giver den en 4 cifret kode, men det giver bare ingen mening. Der burde bare skulle logges ind via mail og kodeord. via har aktiveret viaplay osv og fungerer også fint alle andre steder end apple tv Har prøvet alt muligt uden succes, så hvis der er nogle som har gode ideer ? på forhånd tak |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal i en browser (telefon, computer, tablet) gå på siden www.viaplay.dk/activate (hvilket også står på skærmen).
Der indtaster du koden og evt. logger ind bagefter. Så er der logget ind på Apple TV, og det er for at undgå at skulle indtaste logininfo via remoten. |
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#lunddal Tak for respons. Så må jeg havde gjort noget forkert, for det har jeg prøvet 2 gange. Når vi så åbner Viaplay app på Apple tv så skal jeg igen logge ind og så giver den bare en ny kode. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |