|
Hjælp til lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2013 kl. 10:05 |
Jeg skal have nyt lyd i min lejlighed da jeg et træt af pc højtaler
det er mest til mit samsung es8005 og ipad da jeg hører musik og radio den vej jeg kan se at der 2x optical in og vil lige høre om jeg kan høre musik over airplay på ATV3 uden at tænde tv men mest vil jeg høre jeres mening på den her det skal lige siges at min stue er 25-m2 på forhånd tak
Redigeret af BJEPSEN.COM - 30-Januar-2013 kl. 10:43 |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
alfaekko ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PB sendt...
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
du kan sagtens bruge atv3 til musik uden at tv'et skal være tændt.
|
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Tak for svar
![]() |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |