|
Hjælp til mac mini med marantz sr7009 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 21:18 |
Tv pioneer 50 tommer plasma lidt ældre dato
Mac mini 2011 8gb ram 509 GB harddisk Marantz sr7009 Bare lige så i ved hvad jeg har.. Har lige købt mig denne Mac mini (brugt) som skal bruges til mediecenter, og sætter til min tv og fungere uden problemer.. Og nu hvor jeg vil bruge den som. Mediecenter kører jeg den igennem min marantz-sr7009 som før har afspillet med min boxee box som den har gjordt uden problemer, så er det så at jeg sætter Mac mini'en til hvor den står fint i billedet i et par sekunder, så kommer et hurtig flimmerglimt efterfulgt at billedet går i sort et splitsekund, og det gør den så hele tiden. Har prøvet at være inde i skærm instillinger og skiftet lidt frem og tilbage uden held, når den går i dvale er der intet kun når mac'en bliver tændt.. Og skal lige siges at det hele overføres via 2 gode super Hdmi kabler. Har bestilt Windows 8 som jeg skal have på da jeg har fået at hvide at Mac styreprogam ikke kan afspille dolby atmos lydspor, men ved ikke om det vil hjælpe når den får det.. Håber at folk kan hjælpe lidt så jeg kan få det op at køre da jeg har set andre med nogenlunde samme setup herinde som kan afspilles uden problemer Kasper |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken opløsning sender du til TVet.? Er den højere end 1080.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Baun87 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2015 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 179 |
Nej er det ikke har prøvet med 720p uden forskel.
|
|
![]() |
|
Har prøvet at sætte min kæreste HP computer til med Windows 8 og der afspiller den uden problemer men lige så snart min Mac mini kommer med IO x så kommer der det med skærmen igen :-S
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |