recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til mac mini med marantz sr7009
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til mac mini med marantz sr7009

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til mac mini med marantz sr7009
    Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 21:18
Tv pioneer 50 tommer plasma lidt ældre dato
Mac mini 2011 8gb ram 509 GB harddisk
Marantz sr7009
Bare lige så i ved hvad jeg har..

Har lige købt mig denne Mac mini (brugt) som skal bruges til mediecenter, og sætter til min tv og fungere uden problemer.. Og nu hvor jeg vil bruge den som. Mediecenter kører jeg den igennem min marantz-sr7009 som før har afspillet med min boxee box som den har gjordt uden problemer, så er det så at jeg sætter Mac mini'en til hvor den står fint i billedet i et par sekunder, så kommer et hurtig flimmerglimt efterfulgt at billedet går i sort et splitsekund, og det gør den så hele tiden. Har prøvet at være inde i skærm instillinger og skiftet lidt frem og tilbage uden held, når den går i dvale er der intet kun når mac'en bliver tændt..

Og skal lige siges at det hele overføres via 2 gode super Hdmi kabler.

Har bestilt Windows 8 som jeg skal have på da jeg har fået at hvide at Mac styreprogam ikke kan afspille dolby atmos lydspor, men ved ikke om det vil hjælpe når den får det..

Håber at folk kan hjælpe lidt så jeg kan få det op at køre da jeg har set andre med nogenlunde samme setup herinde som kan afspilles uden problemer

Kasper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 21:39

Hvilken opløsning sender du til TVet.? Er den højere end 1080.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2015 kl. 05:11
Nej er det ikke har prøvet med 720p uden forskel.
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 17:41
Har prøvet at sætte min kæreste HP computer til med Windows 8 og der afspiller den uden problemer men lige så snart min Mac mini kommer med IO x så kommer der det med skærmen igen :-S
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu