|
Hjælp til mailprogram til IPAD og IMAP-opsætning. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK. Så er det måske ændret siden jeg havde brug for det. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Jeg mener, at kalender og kontakter ikke er understøttet ved brug af Gmail-opsætning. Opsatte i tidernes morgen også med Exchange og skal åbenbart også føle mig heldig.
![]() |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Kalender er i hvert fald understøttet. Bruger app'en med Gmail og samtidig virker min gmail-kalender, i den også koblet op :-)
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
Gmail er fuldt undersøttet, både mail, kontakter og kalender.
Pga. ændringer hos Google, skal det ikke længere sættes op som Exchange, men der findes vejledninger til det. Samtidig forsvandt muligheden for push. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
OK. Tak for opdateringen ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Jeg har sat Gmail til at Forward til min @iCloude konto og så kommer Email igen som Push,man skal så til at bruge iCloude kontoen på sin iPhone eller iPad,nå men det virker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |