|
Hjælp til møbel! |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2014 kl. 16:16 |
|||||||||||||
Hej
Nu har jeg ledt, ledt og ledt, desværre uden held :( Jeg har brug for et møbel under tv'et, da jeg lige så småt er på vej fra stereo til surround. Tv'et hænger på væggen. Centerht: Størrelse : 21,0 x 65,0 x 43,5 cm (HxBxD) - denne skal MEGET gerne ligge inde i møblet, i toppen og naturligvis lige under tv'et. Derudover skal der være en 2xNAD enheder på samlet 31 cm. En PS4, blu ray afspiller samt Dune afspiller. Mit største problem er dog, at finde en plads til centeren. Derfor håber jeg en af jer måske har nogle løsningsforslag? Optimalt set må den gerne være højere end bred. Det må gerne være god kvalitet og med fornuftige muligheder for at gemme kabler. På forhånd tak! |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
Kan du selv modificere lidt? Hvad prisleje?
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
|||||||||||||
Pris er underordnet. Ikke rigtig, har da lidt værktøj samt viden, men det kniber med tiden desværre. Hellere betale fra mig fra, så frem dette kan lade sig gøre.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
|||||||||||||
http://www.clic.dk/da/models/222
Mål Udvendige mål Model 222 H: 366mm B: 1059mm D: 550mm Indvendige mål åbent rum: H: 324mm B: 1015mm D: 489mm Uden bagbeklædning D: 538mm til din center :) |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
|||||||||||||
Hvad med højde bredde og dybde på hele møblet, ? Er der nogle begrænsninger? 😄
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Clilcs 222 har jeg kigget på og den ville slet ikke fingere, alt for megen overskyende plads samt det faktum, at jeg skulle bruge 2 af dem, for at have plads til alle mine enheder.
Jacob helst ikke for bredt. Gerne omkring 1 meter bredt, dybde skal være min. 45-50, da der skal være plads til centeren. Højde er maks 70. Redigeret af Portuz - 04-December-2014 kl. 09:31 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
prodic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
|||||||||||||
Prøv evt. at kontakte :
http://www.hifimoebler.dk/ https://www.facebook.com/hifimoebler.dk |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
|||||||||||||
Goddav Portuz. Hvis jeg var dig ville jeg enten bygge mit eget ud fra et eksisterende IKEA møbel, eller købe mit, hvor jeg har gjort det i forvejen :). Hvis du vil gøre det selv skal du bruge:
1 x Ikea Galant som er 80x80x45 (B, H, D) - http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70206465/ Den koster dig 500,- 1 x Stiksav 1 x Stof du synes der pænt, og lader lyden passere ordentligt. Det koster dig omkring 200,- for et helt stykke (det skal så være omkring 1x1 meter så du kan køre det rundt om kanterne på lågen). 1 x Hæftepistol - XL byg til omkring 150,- 1 x MDF plade skåret til 80x80 - fx Johannes Fogh til omkring 250,- 2 x Lågebeslag - XL byg til omkring 100,- Dvs 1200,- eksl stiksav som du låner af en kammerat eller køber selv. Det bliver super pænt, og man får det som man vil have det. Ifald du ikke gider bøvle med låge kan du jo også bare smide tingene ind i møblet, og så er du færdig - det koster dig kun 500,-. (Hvis du vil købe min inkl hvid stoflåge låge kan du skrive en PM). Nogen spørgsmål? REDIGERET: Jeg kan se at den max må være 70 cm, det kan sagtens findes hos IKEA - led fx Galant serien igennem, så burde du kunne finde noget.
Redigeret af Foods - 04-December-2014 kl. 09:45 |
||||||||||||||
Mvh.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Tak Foods, desværre ser den ud til, ikke at være dyb nok. Derudover er jeg meget skeptisk med Ikea. Personlig erfaring er, at det er alt andet end kvalitet. Men det er da med i mine muligheder.
Jeg har lige regnet lidt på det, her er skemaet:
Samlet højde = 70,2 uden WII og Bluesound Min bredde = 66 indvendigt Min dybde = 45 men gerne 50. Mål er i cm. Har givet hifimøbler et kald, og umiddelbart virker det jo meget fornuftigt. Dog undrer det mig, at prisen er så lav, i forhold til fx clic. Måske clic bare er megadyrt kontra alt andet. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
|||||||||||||
Jeg købte for halvanden år siden en dyb møbel hos hifimøbler. Er stadig meget tilfreds med møbler! Der har ingen fejl eller mangler været. Så kan kun anbefale at handle der, og samtidig er han utrolig rar at snakke med og svarer på alle ens spørgsmål. Jeg har en del billeder i min tråd, hvor møblet er med :)
|
||||||||||||||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19746 |
|||||||||||||
Husk at lave plads til at dine forstærkere kan komme af med varmen!
Klaus |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
Jeg er endt med at bestille denne her sag fra UK: http://www.bdicollection.co.uk/valera-9729-tv-stand
De ville heldigvis gerne sende den herover, så håber den vil gøre mig tilfreds. Tak for hjælpen i øvrigt. Næste gang bliver det nok hifimøbler. |
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |