|
Hjælp til media aspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mVah ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2012 kl. 17:17 |
Kære Recordere.
Jeg er lidt ny på området og søger derfor jeres hjælp til valg af en unit, som kan afspille mine film og musik. Jeg har mine film og mit musik liggende på en stationær som står i et værelse, hvor også min Ps3, og min bose headunit står, på den anden side af væggen hænger mit samsung tv, og ligeledes min projektor, så mit problem er lidt at jeg skal til at gå ind i det andet rum når jeg skal finde en film osv. Jeg ville gerne man kunne side med en tablet/remote og finde frem til "filmen" og så sende den på skærmen. Er der nogle velige sjæle der kan hjælpe ?? Mvh Thomas
Redigeret af mVah - 21-Juni-2012 kl. 17:17 |
|
![]() |
|
mVah ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan et "apple tv" gøre det?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Ja. Hvis du har konverteret dine film så de ligger i iTunes format (M4V) og du henter Remote App'en til iPhone/iPod/iPad som kan du bladre igennem dine film/musik og afspille det på ATV.
Hvis du vil udenom iTunes skal den jailbreakes (er det ikke kun ATV2 der pt kan det?), og så kan du smide XBMC på og afspille stort set samtlige formater direkte fra Computer/NAS. Og jeg mener også at XBMC har et webinterface så du kan vælge film via enhver browser.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Altså som sådan behøver jeg ikke noget internet fis på den, mere dette med at den skal kunne fungere på et lan, som en slags "samler" synes den XBMC ser spændende ud. nok os fordi jeg ikke helt forstår mig i ATV's "jailbreak"? Og tror jeg ville blive træt af at sidde og konvertere alle mine film. Tak for hjælpen, andre der kan give nogle inputs?
|
|
![]() |
|
ah xmbc er et slags jailbreak til appletv:P?
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Køb en hvilken som helst medie-afspiller. Apple er bare ét bud...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |