|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Skal disse filer placeres i mappen plugins eller hvad? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Nej det er almindelige fonte som du lægger ind i mappen fonte som du finder inde i kontrolpanelet. derefter går du ind i instillinger i dvbviewer under teletext og vælger fredborgttv fonten. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Jeg har søgt i kontrolpanelet, men kan altså ikke finde en mappe som hedder fonte. Kan du ikke beskrive helt præcist hvor den ligger? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Prøv at check c:\windows\fonts eller hvor din windows installation ligger burde der være en mappe som hedder fonts (UK version)
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Undskyld mappen i kontrolpanelet hedder ikke fonte men skrifttyper.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Er det så den filerne skal placeres i, eller er det i den tidligere nævnte i Windows/Fonts? Flemming Redigeret af fltk - 27-Oktober-2008 kl. 13:58 |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
![]() |
Det er den samme mappe vi henviser til. mappen skrifttyper i kontrolpanelet er en genvej til c:\windows\fonts. |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Lige et tillægsspørgsmål. Kan jeg ikke slå VMC helt fra så når jeg trykker på nogle bestemte knapper på remoten, så kommer der ikke konfigurationsvinduet frem?
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Prøv denne som virker
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Tak for det!
|
|
![]() |
|
poulanker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2008 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej jesperc Jeg søger lige præcis den løsning du beskriver. Vil du være rar også at sende filerne til mig? min email adresse er rcordr@ersly.dk Du må meget gerne sende kildekoden med /poulanker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |