recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Mediacenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Mediacenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
manjassen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2004
Sted: RoskildeDenmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Mediacenter
    Sendt: 06-April-2006 kl. 18:35

Der er for mange tråde om det emne, så det er lidt svært at finde ud af( ja ja jeg starter en ny)

Det skal erstatte:

2 Dvd/Hardisk optager

Jeg skal kunne:

Se Digi tv på antenne signal

Optage 2 prg samtidig ( hvis skal jeg så have 2 HD I)

Koble min sat på

Koble det ind over min forstærker

Nem timer progermering

Og Have Hdmi udgang til min plasma

Kan man dette og hvad dele skal jeg bruge: Tv kort/ Grafik kort / Lyd

MVH Jan

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2006 kl. 23:09

Det du memer er nok ikke at der er for mange tråde men for mange indlæg i den relevante tråd.

Jeg synes ikke det er god skik bare at starte en ny tråd, med nøjagtig det samme emne, og nøjagtig de samme spørgsmål, bare fordi der er meget at læse i den oprindelige tråd.

Du kan ikke forvente at dem der har brugt megen tid på at sætte sig ind i problemerne, finde løsninger og derefter skrevet dem ind i forumet "bare" gør det igen. Du må også selv prøve at padle lidt rund for at se om dine problemer eventuelt allerede er oplevet af andre og måske endda løst!

De spørgsmål du stiller er ALLE behandlet indgånde i dette forum

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 07:04

Enig, jeg syntes det er et stort generelt problem at folk har en forventning om at andre vil bruge tiden på at besvare og diskutere de sammer emner om og om igen, fordi de ikke vil bruge den time det tager at læse det der eksisterer.

Læs dog tingene igennem, og hvis der er noget man er i tvivl om, så kom med spørgsmål i den eksisterende tråd.

Man kan altså ikke forvente at få alting serveret på et sølvfad.

Mvh

Brian

Til top
manjassen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2004
Sted: RoskildeDenmark
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2006 kl. 14:05

Jo jo forståligt nok meen, 616 indlæg, hvoraf at der er gennemesnitlig  3 svar i hver = 1848...... såå jeg syntes det er forståligt at jeg og andre starter et nyt indlæg. Også var det fordi man nogle gange bare bliver mere i tvivl om hvad der er det rigtige. Har selvfølgelig været inde og læse en del men opgav.

Tak for hjælpen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu