|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
pokkers, glemte selvfølgelig at skrive at det er et X-fi pro med fjernbetjening, der naturligvis også virker med Winamp. Ikke lige så nemt/smart som Iphone løsningen, og der er ikke samme søge mulighed, men brugbart. Men det er den mest simple løsning. Jeg ville dog nok stadig overveje en Squeezebox/iphone styret løsning hvis det også skal være så praktisk som muligt. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Asklepios, hvordan har du så den computer sat op.
Jeg kom nemlig lige i tanke om, at jeg havde en gammel bærbar liggende og den må kunne bruges. Squeezecenter skal jeg selvfølgelig have installeret, men hvilke øvrige funktioner bruger du den til og hvordan styrer du den? Og har du sat den op sådan at den vågner fra standby, når du bruger nogen af funktionerne? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det er en vista, så der er en fjernbetjening til når jeg ser film. Ellers havde jeg tænkt mig at investerer i logitech di Novo mini: http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices /3848&cl=dk,da Til at styre den med. Så er det forbundet med HDMI til min fladskærm og digital udgang til min forstærker. Der er installeret squeezecenter og itunes.... Men har først lige fået den, så har ikke leget så meget med den endnu! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Ok, jeg har tænkt mig at bruge den bærbare som:
1. Netværksdrev for musik - via Squeezebox 2. Netværksdrev for film - via PS3 med et eller andet program, som jeg vist allerede har. 3. "Printserver" - eller hvad man kalder det - bare så alle computerne altid har adgang til printeren (som tilsuttes med USB) 4. Torrents-downloader. Man må vel fra en anden computer kunne bede den om at downloade en specifik torrent? Dette aner jeg intet om, men det bør da være muligt. 5. Backup-løsning. Selvfølgelig kan man manuelt overføre data til den, men mon ikke der findes et program, så den automatisk holder nogle mapper opdateret? Derudover vil jeg så gerne have den til at være i standby normalt og så kun tænde automatisk, når den bliver aktiveret af en funktion. Jeg skal vist læse lidt og have noget hjælp fra nogle, der har erfaring ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |