|
Hjælp til min gamle Onkyo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2013 kl. 09:06 |
Hej.
Jeg har sat min gamle Onkyo op igen, og den kører sammen med et HKTS11 mener jeg, fra Harman Kardon. Da jeg skulle sætte Front L/R og Center til, var det nemt nok at se bag på hvor de skulle tilsluttes, men når det kommer til de bagerste satellitter, så er der både Surround L/R og Surround Back L/R. Kigger jeg på tegningen fra manualen, så er det nok mest Surround L/R jeg skal bruge, da mine satellitter hænger på væggen bagved sofaen, så de hænger altså ved siden af mig og lidt oppe, omkring 1.5 meter oppe, men ikke bag mig, som Surround Back viser på tegningen. Jeg valgte så at sætte dem i Surround L/R, og det spiller ganske fint, men var det den rigtige løsning? |
|
|
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja
![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Tak "jeps"
Kan du måske forklare hvad de Surround Back L/R er til så? ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Surround back bruges når du kører 7.1 surround.
|
|
![]() |
|
Er jo egentlig meget logisk. Nå men tak for det Nexeren. Og long time no see
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Ja lang tid siden....troede stadigvæk du havde XTZ :)
|
|
![]() |
|
Det har jeg også, men det her er mit andet setup
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |