recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til min gamle Onkyo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til min gamle Onkyo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til min gamle Onkyo
    Sendt: 08-April-2013 kl. 09:06
Hej.

Jeg har sat min gamle Onkyo op igen, og den kører sammen med et HKTS11 mener jeg, fra Harman Kardon.
Da jeg skulle sætte Front L/R og Center til, var det nemt nok at se bag på hvor de skulle tilsluttes, men når det kommer til de bagerste satellitter, så er der både Surround L/R og Surround Back L/R.

Kigger jeg på tegningen fra manualen, så er det nok mest Surround L/R jeg skal bruge, da mine satellitter hænger på væggen bagved sofaen, så de hænger altså ved siden af mig og lidt oppe, omkring 1.5 meter oppe, men ikke bag mig, som Surround Back viser på tegningen.

Jeg valgte så at sætte dem i Surround L/R, og det spiller ganske fint, men var det den rigtige løsning?
          
Til top
jeps Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2004
Point: 234
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 09:36
Ja Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 01:21
Tak "jeps"

Kan du måske forklare hvad de Surround Back L/R er til så?
          
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 01:27
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 07:59
Er jo egentlig meget logisk. Nå men tak for det Nexeren. Og long time no see
          
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 23:20
Ja lang tid siden....troede stadigvæk du havde XTZ :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2013 kl. 00:18
Det har jeg også, men det her er mit andet setup så der skal jo være lidt at lege med.
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu