|
Hjælp til Nas og apple tv2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2012 kl. 14:28 |
Jeg er ved at sætte min qnap nas server op til mit apple tv2.
Jeg kan godt se min nas server på apple tv2 men den vil ikke vise indholdet på den.
Jeg har indtastet adgangskode og brugernavn
Hvad gør jeg galt?
håber en kan hjælpe
|
|
![]() |
|
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad skal den kunne se på din nas??? film?
Redigeret af BaSsE_- - 14-Februar-2012 kl. 19:40 |
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Har du jailbreaket dit Apple TV2? Og installeret XBMC eller noget andet software til formålet? Du må nok hellere beskrive dit setup lidt mere nøje, og fortælle præcis hvad du vil opnå.
|
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
Jeg har jailbreaket og smidt XBMC på den. Jeg vil gerne kunne se film,musik og billeder som jeg har til at ligge på min nas.og streame det trådløst til min apple tv2
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Den her side indeholder en masse guldkorn - har selv haft meget nytte af den:
|
|
![]() |
|
kan det passe man ikke kan steame film og hd materiale trådløst uden at det hakker?
|
|
![]() |
|
Det kommer meget an på dit trådløse netværk. Jeg kunne typisk streame det meste i 720p uden problemer, men ikke 1080p. Har i stedet anskaffet et sæt Zyxel powerplugs, de kører over 200mbit stabilt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |