|
Hjælp til NemID? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2021 kl. 16:30 |
||
Når jeg prøver at få NemID appen til at virke på min nye mobil får jeg beskeden, at den allerede er installeret på tre enheder
Nå, så afinstallerer jeg appen på min gamle telefon Men den siger stadig, at den er installeret på tre enheder
![]() |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du skal ind på selvbetjening på nemid.nu, hvor du kan spærre for ikke brugte enheder:
https://service.nemid.nu/dk-da/mit_nemid/noegleapp/ |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
||
Troede jeg lige kom derfra
Nå, jeg prøver dit link
|
|||
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
||
OK, det er samme sted
Men jeg kan ikke se en mulighed for at spærre enheder
|
|||
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
||
Det er ganske utrygt at den app er så fyldt med bugs. Har måttet geninstallere flere gange og nu kan jeg ikke benytte fingeraftryk længere.
|
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
||
Du skulle da meget gerne komme til denne side: ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har nu aldrig haft problemer med den. |
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
||
Lækkert for dig! Det har jeg.
|
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Jeg har nu heller aldrig haft problemer med den
|
|||
![]() |
|||
||
Den flinke mand spærrede den for mig
![]() |
|||
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
||
Kan være et Apple relateret problem. Altså det med finger oplåsning. Det virker dog med alt andet. ![]() Prøver at afinstallere og geninstallere igen.
Redigeret af Pede8000 - 17-Februar-2021 kl. 17:35 |
|||
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4948 |
||
Heller ikke haft problemer med den fra Android
![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |