|
Hjælp til net id på samsung |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne jo være der var folk der ikke kan undvære dem efterfølgende og bliver hængende på et dyrere abonnement. ![]() Så de ekstra kanaler forsvinder på et tidspunkt.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
Jeg har samme udbyder, men har bare den lille pakke og der sender de også en liste på et par hundrede kanaler ind i tv'et som ikke kan ses plus en masse radio kanaler. Det er et oprydnings arbejde på ca. 10 minutter med at slette og redigere de usynlige kanaler. Det er desværre den måde de sender deres signal ud til kunderne på. Mvh Frank
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
Hvis du vælger "fuld" scanning, hvad gør fjernsynet så? Det tager længere tid, men et håb kunne være, at utilgængelige kanaler bliver sorteret fra, hvis du vil slippe for manuelt arbejde.
Redigeret af bubbleboy - 27-December-2018 kl. 08:14 |
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Har ikke prøvet fulds scanning endnu. Nu vi er i gang, så irriterer det mig at jeg stadig ikke har adgang til Nordisk Film. Har været i kontakt med YouSee 4 gange og de genudsender rettighederne eller sender en tekniker ud, men der er stadig ikke hul igennem. Andre der har oplevet det samme?
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Har du ikke disse muligheder?
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |