|
Hjælp til Nvidia Shield |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg rippet et par af mine Bluray film via Makemkv. 5 af mine film virker ikke når jeg afspiller dem på Nvidia Shield. Der kommer bare noget hvidt og rødt frem. Lyden fejler ikke noget.
Når jeg afspiller dem på min Mac så fejler de heller ikke noget. Nogen der har et bud hvad det kan være.....de er rippet på samme måde som de andre.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Jeg bruger Ember Media Manager til at lave covers osv. Det fungerer rigtig godt.
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Hvilken afspiller bruger du pa din Shield? Selv bruger jeg Kodi, som kan hentes direkte fra Play store. Den plejer ikke at være så kræsen m.h.t codec.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Bruger også Kodi. Min gamle Dune HD maskine kan sagtens afspille dem.
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Har også et par rips Kodi ikke vil afspille. Dem tager MX-player sig så heldigvis af, uden problemer.
|
|
![]() |
|
Har prøvet mx player. Men kunne ikke finde ud af at sætte den op. Mine film ligger på NAS.
|
|
![]() |
|
Nu har jeg fundet ud af det...mht de film jeg ikke kunne afspille.
Jeg har slået Hardware Acceleratin FRA under indst i KODI. Så nu kan den godt. Men ved ikke om det har en del at sige når den slåes fra ? Good eller Bad ?
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Det betyder at din Shield skal arbejde noget mere for afspille det, den bruger processoren i stedet for gpu. Du er nok komme til at anvende indstillinger som ikke har været understøttet i Shields gpu.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |