|
Hjælp til ny BD afspiller |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har en lille sød Blu-Ray afspiller fra Panasonc til 8-900kr. Den giver fine billeder og fungerer også rigtig godt med dvd, dvd'erne skal blot være i god kvalitet, så der noget kvalitet at arbejde med, for dårligt overførte dvd'er, bliver ikke bedre af opskaleringen, men jo bedre dvd, jo flottere billede. Kunne være spændende om den også kan blive regionsfri, ved den kommende opdatering.
Redigeret af javilha - 22-Juni-2023 kl. 18:52 |
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
ReZel
Bruger Oprettet: 23-April-2019 Sted: space Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor meget er du villige til og betale for en ny afspiller? Jeg endte med og købe en region fri Magnetar UDP-800 fra Cilo Den har jeg været super glad for og region kode skift er meget bedre end Oppo´s system
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan måske finde et hack her til at gøre den regionsfri https://www.videohelp.com/dvdhacks Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
javilha
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
javilha
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der har for nyligt været en ny opdatering til Panasonics Blu-ray afspillere og har udført min, som er nr 2 siden jeg købte den. Troede egenligt lige at det havde noget med regions koden at gøre, at den måske blev fjernet, synes der har været lidt snak om det, men I med en reg1 disc, men det var det ikke, men det var måske bare en alm firmware opdatering?
|
||
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |