recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til ny inst. OS X lion.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til ny inst. OS X lion.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til ny inst. OS X lion.
    Sendt: 29-Marts-2012 kl. 12:13
Jeg er RET lun efter at lave en "clean" installation af Lion på min MacMini.
Det en brugt Mac Mini jeg LIGE har købt og den har vist været igennem flere hænder så jeg kunne godt tænke mig at starte på en "frisk"...... Har ikk fået noget med af OSX-skiver og jeg er MEGET grøn hva Mac-computer angår - det sgu som at træde ind i en helt ny verden.
Nogen som vil hjælpe lidt og skære det lidt ud i pap.....
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 13:47
Hvis der er 10.6 eller 10.7 på den og du ikke har fået noget med, er det nemmeste nok først at få købt Lion i App Store.

Er der 10.7 på computeren, holder du Cmd-R nede under opstart, og du vil få mulighed for at lave en ren installation.

Du skal opgive det Apple ID du købte Lion med.

Redigeret af lunddal - 29-Marts-2012 kl. 13:51
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 21:33
hvis det er en gammel version så brug app store til at købe lion med og følg denne vejledning til punkt og prikke! :D MEGET VIGTIGT - husk at stoppe installationen når den er færdig med at downloade. den sletter nemlig install-filen efter endt installation.
http://lifehacker.com/5823096/how-to-burn-your-own-lion-install-dvd-or-flash-drive

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu