|
hjælp til ny inst. OS X lion. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2012 kl. 12:13 |
Jeg er RET lun efter at lave en "clean" installation af Lion på min MacMini.
Det en brugt Mac Mini jeg LIGE har købt og den har vist været igennem flere hænder så jeg kunne godt tænke mig at starte på en "frisk"...... Har ikk fået noget med af OSX-skiver og jeg er MEGET grøn hva Mac-computer angår - det sgu som at træde ind i en helt ny verden. Nogen som vil hjælpe lidt og skære det lidt ud i pap..... |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der er 10.6 eller 10.7 på den og du ikke har fået noget med, er det nemmeste nok først at få købt Lion i App Store.
Er der 10.7 på computeren, holder du Cmd-R nede under opstart, og du vil få mulighed for at lave en ren installation. Du skal opgive det Apple ID du købte Lion med. Redigeret af lunddal - 29-Marts-2012 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis det er en gammel version så brug app store til at købe lion med og følg denne vejledning til punkt og prikke! :D MEGET VIGTIGT - husk at stoppe installationen når den er færdig med at downloade. den sletter nemlig install-filen efter endt installation.
http://lifehacker.com/5823096/how-to-burn-your-own-lion-install-dvd-or-flash-drive |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |