recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til ny oplader til bærebar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til ny oplader til bærebar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til ny oplader til bærebar
    Sendt: 29-August-2025 kl. 16:03
jeg har en zenbook ux534ftc  opladen til den er i stykker så skal have fundet en ny men skal jeg købe en fra asus eller er det ok at købe en der bare har samme stik ?   

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40550
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2025 kl. 16:22
Den skal have samme ydelse som den originale, altså samme Volt og Ampere. Eksempel: 19 Volt 2,5 Amp.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 35 minutter siden kl. 09:24
Eller faktisk bare samme spænding (V) og minimum samme strømstyrker (A). Den må gerne kunne levere flere A end den oprindelige.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu