|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 20-Maj-2006 kl. 11:18 |
Jeg har haft en del problemer med min MCE maskine, og har nu fået tilbud på en helt ny fra Zitech.
1. Jeg fik også tilbud på, at de ville stykke en maskine sammen til mig, så måske skulle jeg hellere benytte mig af dette? 2. Ville det ikke være bedre med en dual core processor, fx Atlon 64 X2 3800+ eller 4400+? Jeg tænker her især på fremtidig HDTV. Denne løsning er selvfølgelig dyrere, men det er OK. Gode råd modtages med tak! Redigeret af Delphi - 20-Maj-2006 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis du går efter HDTV kunne man måske kigge lidt efter kravene fra DVB-S2 til vurdering af Cpu-forbrug. http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p145_Technotren d-S2-3200-HDTV-S2.html
|
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
3.4 GHz P4 / 2.2 GHz AMD 3500+ oder Ups! Det opfylder den ikke? Har ADM Atlon 64 3200+ Ser det ikke lidt mærkeligt ud: Er en Dual Core AMD 3800+ ikke en stærkere processor end en 2.2 GHz AMD 3500+ ??? Ved at læse på DVBViewer forummet her jeg det indtryk at en dual core er nødvendig til DVB-s2 (MPEG4). Så vidt jeg ved bliver det i Danmark ikke MPEG4 men MPEG2 i første omgang. Der er også krav til grafikkortet, men det kan man jo altid udskifte. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |