|
Hjælp til ny printer |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja er også selv glad for Canon, har Mp210 nu og den virker fint. Så derfor vil jeg også meget gerne høre om erfaringer Canon printere som lever op til mine krav
![]() |
|
![]() |
|
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Jeg printer ca 1 gang hver 2-4 uge så ved ikke hvor meget det har at sige. Laserprintere syntes jeg ser ud til at fylde for meget i.f.h.t. de almindelige printere, men hvis du finder modeller der ikke fylder så meget og kan printe i farve osv. må du gerne skrive det ind. Vil gerne have en printer der er god til fotokopier de få gange (ca hver 4 måned, måske oftere) jeg bruger den med at fotokopiere.
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Jeg vil også anbefale Canon. Er på min fjerde på 15 år, den eneste der tørrede ud, var den jeg hældte uorginalt blæk i.
Min iP4300 var slidt op, arvede jeg min mors iP4200, som hun have stillet til side, da hun fik en multifunktionsprinter. Hendes iP4300 kører stadig fint her hos mig, til trods for at den er 7-8 år gammel. Klaus |
|
![]() |
|
Hvad med sådan en som denne: http://www.pricerunner.dk/pl/26-2843839/Printere/Canon-Selphy-CP900-Sammenlign-Priser
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er en ren lille fotoprinter - ikke en normal printer.
Køb nu roligt den anbefalede MG6450! Der behøver du heller ikke bekymre dig om støj, da de er praktisk talt lydløse.. M.v.h.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Har pt en Canon MP800 som har gjort det godt i mange år - har nu kig på enten MG6250 eller MG8250 - men er det kun negativscanner man får ekstra for alle pengene eller er der andre forbedringer? (Gider ikke bruge negativscanneren - den er ikke god nok alligevel)
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
tipsen: du kan se en compare her http://www.canon.dk/for_home/compare_products/loadcomparator.asp?prod=5293B006AA;5292B006AA;&lang=DK&country=DK&dir=/for_home/product_finder/multifunctionals/inkjet/
Forskellen er såvidt jeg kan se i scanneren, den er lidt hurtigere, også kan den scanne negativer på mg8250, dernæst så er displayet lidt større på den store model, men har man ikke (eller får et behov) for at kunne scanne negativer er det overflødigt og vælge den store imo da mg6250 er noget billigere.
Redigeret af rhsin - 03-Februar-2013 kl. 11:16 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Der er slet ikke målt støj i testen. Men denne her bliver udråbt som bedste fotoprinter i testen, og ser ret kompakt ud: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Okay
![]() |
|
![]() |
|
Så efter hvad jeg har forstået er det kun Canon mg6250 der er noget værd? Søger stadig erfaringer Hp Photosmart 6520 og fandt en fra Brother:
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Printere-/499280/Brother-DCPJ725DW.html Kender ikke så meget til Brother hvordan er den i sammenligning med Canon og Hp. Og erfaringer med Hp og Canon vil jeg meget gerne høre mere om. Mvh. Frederik
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Jeg har god erfaring med Canon og Epson blækprintere. Epson på arbejdet og Canon PIXMA IP400 hjemme. Men jeg købte en HP laserprinter sidste år, da den ene farve blev ved med at tørre ud på Canon printeren. Men det var efter at have brugt KMP blæk de sidste 5 år. Jeg er skuffet over HPs drivere. Det er ikke alt den kan printe, men så ripper jeg det selv med Adobe Acrobat og sender bitmap til printeren. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Interessant så mange der skriver Canon MG6250 - jeg vil sige MG6350. Kan købes for 1151 hos Wupti.
Dens farvepatroner er forholsvis dyre men det er XL partroner og de indeholder dobbelt så meget blæk og kan købes billigt hos fx iBob.dk.
Den fåes i sort og hvid, specielt sidstnævnte synes jeg ser godt ud da den er sort under det hvide chassi.
Den har touch screen, som du ønsker og Airprint, Cloudprint, printer på CD'er og meget mere.
edit: Pris rettet til 1151 kr incl levering. Redigeret af Infinity - 03-Februar-2013 kl. 13:56 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |