|
Hjælp til ny printer |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg ville ikke røre epson med en ildtang... har haft flere epson.. mine erfaringer er holdbarheden ikke har været god.. og vi har vel og mærke haft dyrere modeller.. og de tørrede ud i blækket.. og patronerne holdt ikke sålænge som med de canons vi bruger nu... men det er vel smag og behag.. min kone er grafiker og printer både grafik og fotos ud.. hun er mest tilfreds med canons print selvom epson dengang skulle være det bedste indenfor de grafiske fag.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak efter jeg viste ham linket var han også mere til Canon, så det bliver nok Canon
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |