|
hjælp til ny prjektor |
Besvar |
Forfatter | |
oscarp
Ny bruger Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2016 kl. 18:43 |
Jeg har lige købt en ny projektor Epson-U32.
Jeg har tænk mig af bruge chromcast som forbindelse fra computer/ipad osv, men hvordan får jeg få så lyd til eksterne højtalere (på en smart måde)? Der er 2 HDMI udgange, USB A og B, VGA og audioporte L-R in, men ikke out. Kan nogen hjælpe? |
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke højtalere vil du bruge.
Normallen -i hvert fald for brugerne herinde vil være at køre enhederne igennem en forstærker via. HDMI. Alternativ kan du bruge en HDMI Audio Extractor og føre lyden over i nogle aktive højtalere. |
|
matv88
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde selv samme idé med chromecasten bag i projektoren. Den idé blev dog droppet igen netop pga. lyden, hvorfor det endte med et HDMI-kabel skjult over loft.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
oscarp
Ny bruger Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen.
Har netop købt en HDMI audio extractor som skal installeres i weekenden.
|
|
Jeanette6
Ny bruger Oprettet: 05-Marts-2016 Sted: København Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Min mand og jeg har netop fundet nogle billige lærreder, som vi nok køber et af. De er her: http://www.easytech.dk/shop/maanedens-tilbud-5021c1.html Vi er nu i tvivl om, hvilken projektor vi skal vælge. Vores stue er meget stor og der er højt til loftet. Det er underordnet om det skal hænge på væggen eller stå på gulvet. Håber en af jer herinde kan hjælpe med et godt råd. M.v.h. Jeanette |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |