|
Hjælp til nybegynder der vil høre plader |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
J.Rath
Junior bruger Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tænker hvis jeg går med en sub, så bliver det deres Malmö 10.
Der er en på fb marketplace til 2500 kr. Kører i Hifiklubben i morgen og får hørt på de forskellige optioner A5 vs A55. |
||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville prøve uden sub og så evt købe en senere
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19527 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad skal den video fortælle? Klaus
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du skal spørge så ved du det ikke
Højttalerne har en god bas så netop den model behøver ikke en subwoofer
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19527 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Korrekt, det er jo netop derfor jeg spørger.
Og der skal videoen fortælle mig? Klaus
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gasolin,
Kan du ikke forklare mig, hvad videoen skal fortælle mig? Klaus
|
||
J.Rath
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har idag været ude og høre et par Argon Audio Forte A55 MK2, og har bestilt et par wifi.
Jeg fik også muligheden for at høre dem sammen med en TT-4 pladespiller. Det lød fantastisk. Jeg læser dog også rigtig positivt om Pro-ject Debut Carbon Evo som er lidt billigere. Tænker jeg skal høre en TT-3 også inden jeg køber. Pengepungen er dog tom lige nu.
|
||
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 283 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik du også hørt dem sammen med nogen af subs'ne? Håber du kan få en god pris for dit Sonos setup, så du kan få råd til den pladespiller du helst vil have og en sub.
|
||
J.Rath
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej. Jeg hørte kun højttalerne spille alene.
Jeg er faldet over en ny Argon Audio TT4 pladespiller der dog mangler nål på dba. til en god pris. Vil det være værd at opgradere til Ortofon 2M Blue fremfor at købe en ny Red stylus? |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne ikke finde nogen ny TT-4 uden nål, kun den fra hifiklubben til 3499kr med en Ortofon 2M red
Redigeret af gasolin - 25-Juni-2024 kl. 15:27 |
||
J.Rath
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er på dba. Hvorfor nål mangler ved jeg ikke, men det kan sælger vel fortælle når jeg kigger på den.
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gasolin,
Kan du ikke forklare mig, hvad videoen skal fortælle mig? Klaus |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |