|
Hjælp til nybegynder der vil høre plader |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1546 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fandt den, ikke lige min smag i farven, smag og behag er forskellig
499kr for en red nål, måske en fu for mere ved at købe en 499kr dyrer pladespiller med nål
|
||
J.Rath
Junior bruger Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilken skulle det være til de penge? TT3?
|
||
J.Rath
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller en Pro-ject Debut Carbon Evo til 3.400?
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du et sæt Argon Audio Forte A55 MK2 behøver du ikke en pladespiller med indbygget riaa
Hvor meget vil du ofre på pladespilleren ?
|
||
J.Rath
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gerne strække mig til 3500 kr.
Det virker til flere i det prisleje har indbygget Riaa.
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du har dem her behøver du ikke indbygget riaa
3500kr så kan du købe en billig argon,rega eller project pladespiller til max 2000kr med en rigtig god pickup eller en dyere pladespiller Pro-Ject T1,PRO-JECT DEBUT E CARBON PHONO eller måske en argon tt-3 med en en bedre pickup hvor de for pickuppen eller nålen og du betaler lidt mindre for en bedre upgradering af nåleno1Pro-Ject T1Pro-Ject T1
Redigeret af gasolin - 26-Juni-2024 kl. 11:14 |
||
J.Rath
Funktioner
Tak(0)
|
|
Debut Carbon Phono ligner Carbon Evo for mig. De har begge Riaa. Phono er bygget til hifiklubben skriver de.
TT-3 med en bedre pickup bliver vel også dyrere end en Carbon Evo tænker jeg. Alt andet end lige er den TT4 + ny stylus vel den bedste pladespiller og så er prisen under 3.000 kr. Debut Carbon Evo ligner det bedste til prisen hvis det skal være nyt nyt fra butik. |
||
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil også mene at den TT4 på DBA er det bedste køb, hvis man altså kan lide farven. Husk at spørge om det kun er stylus der mangler, eller om det er hele pickuphuset. Det giver ca. 400 i forskel på prisen, hvis du vælger en 2M Blue.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gasolin. Vil du ikke fortælle, hvad det er vi skal få ud af den video du linkede til? Klaus
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan du ikke fortælle mig, hvorfor du spørger om video i linket, når det ikke er et videolink. Og hvis det er et andet link du mener, hvorfor så indsætte et link der ikke indeholder en video.
Redigeret af JeTex - 27-Juni-2024 kl. 07:22 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
J.Rath
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har fået et billede af sælger af den TT, og det ser ud til den bare skal bruge ny stylus.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg prøvet flere gang, men det ser ud til at "Gasolin" ikke VIL svare. Men jeg prøver da bare igen.
Gasolin, hvad skal den video fortælle? Klaus
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |