|
hjælp til nybegynder!!! |
Besvar |
Forfatter | |
TERVUERNE
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Emne: hjælp til nybegynder!!! Sendt: 08-Februar-2006 kl. 16:49 |
jeg er ligec startet på at tage backup af mine dvd film jeg bruger dvd shrink 3.2 sammen med nero 7 og en pioneer brænder dvr-106d har købt en pakke af verbatim dvd+r 16speed datalifeplus men jeg har en del som ikke kan læses på min alm. dvd afspiller ( sony 7700) hvad kan evt. være årsag til dette problem???? ønsker et par gode råd til printbare skiver samt printer jeg har selv kigget på disse Canon PIXMA IP4200 evt. Canon PIXMA IP5200 max. 2500kr og er Verbatim DVD+R/4.7GB/16x/Printable/Cakebox vare nr 43512 fra http://www.burnalot.dk/shop/ er de gode? tænker på holdbarhed /kvaliteten mv. kan i evt anbefale andre og bedre skiver!!! til sidst et spørgsmål ang. dvd kassetter hvor køber i dem har kigget på Prodye exklusiv fra http://www.nierle.com Amaray Dvd-Boxes fra www.mediecentralen.com alm. DVD Case Single fra http://www.wesellcd.com nogle herinde som har erfaringer med kvaliteten af disse på forhånd tak ps. håberf der en nogle som gider hjælpe miglidt på rette vejDVD-Kassetter 14mm til 1DVDDVD-Kassetter 14mm til 1DVD Redigeret af TERVUERNE |
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 08-Februar-2006 kl. 17:49 |
TERVUERNE, velkommen til forummet! Din Pioneer DVR-106 er en meget gammel DVD brænder (gammel efter IT tidsregning altså), og er beregnet til at brænde 4x certificerede medier. Dine Verbatim 16x medier er stort set det bedste man kan købe til nyere brændere, men din gamle Pioneer kan formentlig ikke finde ud af at brænde dem ordentlig, og derfor har du problemer med at afspille skiverne i din afspiller. Jeg vil foreslå dig at købe en ny DVD brænder som du kan få til ca. 350-450 kroner på nettet eller i butikkerne. Du kan selvfølgelig også købe 4x certificerede medier, men udvalget er ekstremt begrænset. IT-NetSupply.dk har stadigvæk Verbatim 4x DVD-R medier til salg. Printbare medier har jeg desværre ingen erfaring med. Jeg har købt DVD cases (kasetter) fra WeSellCD.com, fra IT-Netsupply.dk og fra www.mediecentralen.com, og er godt tilfreds. Amaray er nok de kønneste, men jeg synes at de tynde 7mm single og 9mm double cases fra IT-Netsupply.dk er mere praktiske når man skal have plads til mange DVD'er. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
newbie 2004
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 136 |
Sendt: 08-Februar-2006 kl. 18:20 |
køb en canon pixma ip5200.....den kan købes for 1050 på edb-priser, har selv lige købt én - cool printer!!!
|
|
TERVUERNE
Ny bruger Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 10-Februar-2006 kl. 00:54 |
okay kan forstå at jeg bør skifte dvd brænderen ud hvilken vil i anbefale!!! ang. printeren har jeg tænkt på evt en multimaskine Canon PIXMA MP800 frem for en canon pixma ip5200 Hvad mener i om dette? er det pengene vær måske et dumt spørgsmål men hvad er bedst, Printe dvd front cover fra nettet eller scanne/printe fra den orginale købt kassette??
mvh
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |