recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til nye høretelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp til nye høretelefoner

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af xcrp12 xcrp12 skrev:

de her ser da for fede ud er kan de anbefales Smile Stratek Data / AKG AKG K450 HiFi Portable mini Hovedtelefon

Hvis du vil betale den smule mere end 500,- ville jeg absolut sætte mine penge i sådan et par!
I sammenligning har de en noget bedre frekvensgang/frekvensområde, end K404. De har desuden en bedre følsomhed. Det gør at de kan spille højere end K404. Du skal dog være klar over, at de har en belastning på 32 Ohm, hvilket gør at de måske ikke er 100% velegnet til MP3-afspiller, mobiltelefoner og lign.

M.v.h. 
Til top
xcrp12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Sted: Ærøskøbing
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

de her ser da for fede ud er kan de anbefales Smile Stratek Data / AKG AKG K450 HiFi Portable mini Hovedtelefon

Hvis du vil betale den smule mere end 500,- ville jeg absolut sætte mine penge i sådan et par!
I sammenligning har de en noget bedre frekvensgang/frekvensområde, end K404. De har desuden en bedre følsomhed. Det gør at de kan spille højere end K404. Du skal dog være klar over, at de har en belastning på 32 Ohm, hvilket gør at de måske ikke er 100% velegnet til MP3-afspiller, mobiltelefoner og lign.

M.v.h. 
så vis jeg høre meget musik på min nokia n8 og min pc så skal jeg ikke vælge dem er de her lidt af det samme Stratek Data / AKG AKG K430 HiFi Portable mini Hovedtelefon Smile 
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 22:16

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

M.v.h. 
så vis jeg høre meget musik på min nokia n8 og min pc så skal jeg ikke vælge dem er de her lidt af det samme Stratek Data / AKG AKG K430 HiFi Portable mini Hovedtelefon Smile 

Jep, det er også 32 Ohm's ørebøffer. Men det er slet ikke sikkert at det er et problem. Køber du dem via nettet, så har du jo altid 14 dages returret, så jeg ville da bestille et sæt K450. Jeg tror at du vil blive rigtig glade for dem. De kan jo foldes sammen, leveres med "hardcase" und alles.....  Wink

M.v.h.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 22:27
http://steelseries.com/products/audio

her er lidt, som kan bruges fra alt til gaming, til musik, og ja, bare dagligdags brug, har selv de helt gamle Icemat Siberia v1 og jeg ELSKER dem! lyden i dem er imponerende, og bedre end så mange andre gaming headsæts jeg har hørt (vælger altid headsæts der kan bruges til musik brug os) men genrelt kan alle "Siberia" modellerne bruges, så det bare spørgsmål om hvad du helst vil have for en.
(skal siges, selve ledning fra hørebøf til stik er omkring 1m, så følger der en 1½m forlængerledning med volumekontrol med, og til de originale var der aftagelig microfon med ledning på 2½m, og sku mene det det samme for de nye modeller! OBS: nogen af modellerne er som USB headsæt i stedet for 3.5mm jack)

Redigeret af Muffeh - 07-Juli-2011 kl. 22:27
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
xcrp12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 23:07
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

http://steelseries.com/products/audio

her er lidt, som kan bruges fra alt til gaming, til musik, og ja, bare dagligdags brug, har selv de helt gamle Icemat Siberia v1 og jeg ELSKER dem! lyden i dem er imponerende, og bedre end så mange andre gaming headsæts jeg har hørt (vælger altid headsæts der kan bruges til musik brug os) men genrelt kan alle "Siberia" modellerne bruges, så det bare spørgsmål om hvad du helst vil have for en.
(skal siges, selve ledning fra hørebøf til stik er omkring 1m, så følger der en 1½m forlængerledning med volumekontrol med, og til de originale var der aftagelig microfon med ledning på 2½m, og sku mene det det samme for de nye modeller! OBS: nogen af modellerne er som USB headsæt i stedet for 3.5mm jack)
det lyder ikke så tosset tjekker det udBig smile
Til top
xcrp12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 23:26
http://steelseries.com/products/audio er de nemme at havde med i tog eller bus generelt bare når man er ude og rejse.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 23:28
#Xcrp12 - syns jeg du skal gøre, og om ikke ndet, så i hvertfald tage det med i dine overvejelser..

Dem jeg købte gav jeg 499 for i Fona i sin tid,, men du kan se priser på edbpriser.dk, de fås noget billigere i dag ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
xcrp12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 23:33

Jep, det er også 32 Ohm's ørebøffer. Men det er slet ikke sikkert at det er et problem. Køber du dem via nettet, så har du jo altid 14 dages returret, så jeg ville da bestille et sæt K450. Jeg tror at du vil blive rigtig glade for dem. De kan jo foldes sammen, leveres med "hardcase" und alles.....  Wink

M.v.h.
[/QUOTE] kan det ske at de kan tage skade vis jeg kun høre musik på mobilen skal lige sige at jeg elsker musik når det er højtWink.Stratek Data / AKG AKG K450 HiFi Portable mini HovedtelefonStratek Data / AKG AKG K430 HiFi Portable mini HovedtelefonSmile.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2011 kl. 07:47

kan det ske at de kan tage skade vis jeg kun høre musik på mobilen skal lige sige at jeg elsker musik når det er højtWink.Stratek Data / AKG AKG K450 HiFi Portable mini HovedtelefonStratek Data / AKG AKG K430 HiFi Portable mini HovedtelefonSmile.

Nej, men det kan begrænse hvor højt du kan spille på dem.

Jeg kender i øvrigt intet til de andre hovedtelefoner som nævnes, men jeg tillader at tvivle på, at de lydmæssigt kan følge med et sæt AKG (som jo lever af at lave professionelle hovedtelefoner og mikrofoner til studie- og TV-brug). Det kan godt være at de lyder "imponerende", og egner sig glimrende til spil, men derfra og så til at give en god - og naturtro - gengivelse af musk, der kan sagtens være en kæmpe forskel.

M.v.h.
Til top
marcc05 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-April-2010
Sted: Danmark
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2011 kl. 08:26
Så er du indenfor dit budget:

http://www.thomann.de/dk/akg_k450.htm

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2011 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af marcc05 marcc05 skrev:

Så er du indenfor dit budget:

SÅDAN!  Thumbs Up

M.v.h.
Til top
xcrp12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2011 kl. 14:42
wow perfekt og så er der 3 års garanti bliver ikke bedreClap så ved jeg vad jeg skal bruge mine penge på køber dem i dag eller i morgen 
mange tak til jer alle sammen  for hjælpen ClapThumbs Up Handshake!!!

Redigeret af xcrp12 - 08-Juli-2011 kl. 14:45
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu