Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
|
Sendt: 08-Juli-2011 kl. 14:44 |
Velbekomme! Men nu husker du lige, at give en tilbagemelding i tråden, dels hvordan dit køb gik, hvordan hovedtelefonerne er (indpakning, lækkerhed m.v.). Og når de så er spillet til, efter en 100 timers brug, så en tilbagemelding på lyd og bærekomfort - ik'? M.v.h.
|
|
xcrp12
Junior bruger
Oprettet: 07-Juli-2011
Sted: Ærøskøbing
Point: 20
|
Sendt: 08-Juli-2011 kl. 15:03 |
Henrik B. skrev:
Velbekomme! Men nu husker du lige, at give en tilbagemelding i tråden, dels hvordan dit køb gik, hvordan hovedtelefonerne er (indpakning, lækkerhed m.v.). Og når de så er spillet til, efter en 100 timers brug, så en tilbagemelding på lyd og bærekomfort - ik'? M.v.h. | self jeg skal nok skrive til bage med alt det gode og forhåbentlig intet dårligt i får alle detaljer.
|
|
Irenicus
Guld medlem
Oprettet: 02-December-2009
Point: 1020
|
Sendt: 08-Juli-2011 kl. 15:11 |
Glad for at høre at du ikke snuppede de steelseries, de lyder ærligtalt ærgerlige.
Anyways så er jeg nysgerrig efter at høre dit indtryk af de AKG, når nu du lister god bass som et krav, siden mærken ikke kendetegnes ved de lave frekvenser, men alt er relativt. Har ikke hørt modellerne der linkes til, men en del andre bla. modeller der ligner, her er det ikke bass tryk der dominerer, nok nærmere en slank, ærlig og præcis bass, grænsende til det analytiske.
|
|
xcrp12
Junior bruger
|
Sendt: 09-Juli-2011 kl. 01:38 |
Irenicus skrev:
Glad for at høre at du ikke snuppede de steelseries, de lyder ærligtalt ærgerlige.
Anyways så er jeg nysgerrig efter at høre dit indtryk af de AKG, når nu du lister god bass som et krav, siden mærken ikke kendetegnes ved de lave frekvenser, men alt er relativt. Har ikke hørt modellerne der linkes til, men en del andre bla. modeller der ligner, her er det ikke bass tryk der dominerer, nok nærmere en slank, ærlig og præcis bass, grænsende til det analytiske. | glæder mig også til at prøve dem som jeg skriv så vil jeg skrive tilbage og give jer min fulde mening og AKG K450 .
|
|
xcrp12
Junior bruger
|
Sendt: 10-Juli-2011 kl. 12:52 |
så er AKG-450 http://www.thomann.de/dk/akg_k450.htm bestilt
|
|
xcrp12
Junior bruger
|
Sendt: 13-Juli-2011 kl. 20:56 |
så har jeg fået mine AKG 450 høretelefoner ind af døren. Da jeg fik åbnet kassen som de lå i var der en anden sort kasse med akg,s logo på som man kunne åbne som en bog hvor de lå godt beskyttede. I kassen var der self AKG 450 og et 6.3mm jack adapter 2 kabler en lille sort taske med logo tasken er meget robust med blød stof til beskyttelse af AKG 450 men det kræver lidt øvelse at få dem pakket helt rigtigt og hvad angår høretelefonerne så syndes jeg at de har et vildt fedt design virklig stil fyldt de ser temlig robuste ud og øre puderne er meget meget bløde virkelig lækkere det er helt sikkert de mest behaglige høretelefoner jeg har prøvet man kan havde dem på i time vis uden de bliver ubehagelige og så er der jo lyden som er det bedste ved dem okey bass med masser af vilde detaljer de er rigtig gode til film spil og alle typer for musik og så udelukker de næsten alt støj omkring dig så du kan slappe af og nyde din musik det eneste som jeg syndes er et minus er kablet som kun er 1 meter det er lidt synd men ellers så kan jeg varmt andbefale dem og thomann levere hurtigt fik dem på 3 dage køb dem vis i vil havde nogle meget behaglige rejse høretelefoner med genial lyd som lukker støj ude.
M.V.H
Redigeret af xcrp12 - 13-Juli-2011 kl. 21:00
|
|
kim olsen
Guld medlem
Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1384
|
Sendt: 13-Juli-2011 kl. 21:38 |
jeg har selv 3 akg hovedtlelefoner, og ironisk nok er det kun den dyreste der ikke kommer med et robust itui, kablerne har jeg dog ikke haft nogen problemer med, og med mine 480 NC hørte der flere længder kabler med, of iflg. specifikationerne så skal der faktisk også være et 5 m kabel med til dine, så husk at kontrollerer din pakke en gang til
edit: kan se at thormann og AKG ikke er helt enige om hvad der skal være med, pakningen mv. ligner dog mine 480 ret meget, så jeg er faktisk tilbøjelig til at tro at det er en skrivefejl på akg's hjemmeside, og at thormann har ret.
Redigeret af kim olsen - 13-Juli-2011 kl. 21:41
|
Crown - there is no substitute.
|
|
xcrp12
Junior bruger
|
Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:27 |
så skal der faktisk også være et 5 m kabel med til dine, så husk at kontrollerer din pakke en gang til
edit: kan se at thormann og AKG ikke er helt enige om hvad der skal være med, pakningen mv. ligner dog mine 480 ret meget, så jeg er faktisk tilbøjelig til at tro at det er en skrivefejl på akg's hjemmeside, og at thormann har ret. [/QUOTE]
der var ikke noget 5m kabel med i pakken men tror du at det er muligt at købe sådan et 5m kabel løst til
|
|
kim olsen
Guld medlem
Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1384
|
Sendt: 14-Juli-2011 kl. 04:44 |
tjah, med den tilslutning der er, så er man nok nød til at kontakte AKG eller finde en DIY head fi gut der kan fikse et. Jeg kan se at der er enkelte der sælger hjemmelavede kabler til nogle af AKG's modeller, men det ville self. være nemmere hvis der fandtes noget nemt og billigt fra producenten af
|
Crown - there is no substitute.
|
|
xcrp12
Junior bruger
|
Sendt: 14-Juli-2011 kl. 21:04 |
kim olsen skrev:
tjah, med den tilslutning der er, så er man nok nød til at kontakte AKG eller finde en DIY head fi gut der kan fikse et. Jeg kan se at der er enkelte der sælger hjemmelavede kabler til nogle af AKG's modeller, men det ville self. være nemmere hvis der fandtes noget nemt og billigt fra producenten af |
tror bare at jeg må klare mig med 1meter kabel
|
|
db89
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
|
Sendt: 14-Juli-2011 kl. 21:48 |
Ellers findes der jo også altid "forlængerledninger" til hovedtelefoner ;)
|
|
xcrp12
Junior bruger
|
Sendt: 14-Juli-2011 kl. 22:23 |
db89 skrev:
Ellers findes der jo også altid "forlængerledninger" til hovedtelefoner ;) |
cool hvor ved du hvor jeg kan finde sådan et .
|
|