recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til nyt grej
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til nyt grej

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erik123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til nyt grej
    Sendt: 18-August-2016 kl. 11:07
Hej med jer,

Har efter lidt betænkningstid besluttet at hoppe på streaming toget - og håber i har mod på at give lidt gode råd og fif til hvad det kunne være.

Jeg har et par ganske gode front højtalere som jeg ønsker at tilkoble (Audiovector M3i Signature). Jeg ønsker derfor en streaming forstæker som kan "trække" disse og ved ikke om nogen har erfaring med Sonos Connect AMP til højtalere i af denne kaliber? 2x55W lyder ikke af meget - men som sagt har ingen erfaring med dette.

Denon Heos understøtter desværre ikke (endnu) Yousee play som jeg ønsker at benytte som vært - ellers er både pris og ydelse en tand bedre.

Håber i har mod på et par gode råd i forbindelse med dette.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 12:51
Jeg er selv gået en lidt anden vej, med en Chromecast og så en gammeldags stereoforstærker. Det giver efter min mening lang større muligheder for forstærkerdelen (og gammeldags analoge forstærkere får du næsten smidt i nakken på DBA og guloggratis).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu