|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Valronn ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Oki kan ikke lige finde nogle modeller fra Pioneer på www.hifipriser.dk, men der er et par Panasonice til under 5000 kr.
Har du mulighed for at linke til et par modeller? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Når jeg snakker 'PV60' handler det lige pludselig om plasma TV. Pioneer
laver ikke andet længere. Jeg kender intet til Panasonics nuværende CRT
modeller.
Redigeret af Naiera - 25-September-2006 kl. 17:07 |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Hvad med sådan en her ... http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=215829 så kan du kører med komponent til din xbox360.... og så har du et HDMI stik og 2 scart stik ledig....
Redigeret af bulk - 25-September-2006 kl. 18:35 |
|
![]() |
|
Valronn ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Tak for dit bud Bulk:) Dog er 32" nok en smule for stort til mit værelse har jeg lige fundet ud af. Kan man få en lidt mindre model som kan det samme? Har ikke selv haft held til at finde en i hvert fald.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tror det bliver dette tv: http://tinyurl.com/e8prd
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Tekst tv med 10 siders hukommelse-WOW......en Philips specialitet!! |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hehe er det noget specielt eller hvad?:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |