|
Hjælp til nyt surround 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2016 kl. 15:13 |
Hej
Jeg har købt et samsung ks8005 altså 4k tv, jeg har en gammel denon avr2311 til lyden, ville gerne har tilsluttet min xbox one s og kommende ps4 pro direkte i forstrækeren, Men den avr2311 har jo ikke 4k :-/ Over derfor Denon X2300W som har 4k men har så lige læst den understøtter kun 4k 30HZ. og Hvis jeg vil ha 4k 60 HZ så ska jeg en model som så koster 2000 kr mere :-/ Nogle af jer der har forstand eller erfaring med om X2300W er fin nok til dette eller om jeg skal op i X33OOW. Effekter er lige meget pt. da jeg bor i lejlighed, så det går rent ud på 4K 30 / 60 HZ?
|
|
![]() |
|
chr1213 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan prøve at Sætte et Optisk kabel fra TV til Denonen og se om du kan leve med den lyd. Når du sætter de andre ting til TVe
|
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det var også for at undgå alle de kabler. men tyder på jeg ska op i X3300W af det jeg ka læse mig til på nettet :/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |