|
Hjælp til nyt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2015 kl. 22:22 |
Hej
Jeg har solgt mine gamle surround højtalere og håber på lidt hjælp til noget nyt herinde. Min nuværende forstærker er en Yamaha RX V663 og den beholder jeg hvis det anbefales. Jeg har købt en soundbar Yamaha Yas-152 for en måned siden men det er ikke det rigtige så den skal sælges igen. Jeg har ikke rigtig pladsen til surround mere i min 35m2 stue som situationen er lige nu. Så jeg har kigge på Dali ZENSOR 5 Gulvhøjttaler + Dali SUB E-9 F Subwoofer eller Dali SUB E-12 F Subwoofer. Det skal bruges til mit tv og masser af film og til musik, håber på lidt power Jeg har været forbi Hifiklubben idag for at lytte på det og syntes lyden er ok. Hvad mener i ?? og findes der noget i samme prisklasse som er bedre, det må helst ikke fylde for meget. Jeg regner med hvis det bliver Dali at jeg på sigt kan udbygge det til surround igen. På forhånd tak Redigeret af MIDWAY - 02-Januar-2015 kl. 22:23 |
|
M.v.h
Lennart Hjemmeside updatet d 30/12-2014 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke kigge på Lektor 6, den er på tilbud lige nu, og koster 200 kr mere ialt for et sæt.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak JeTex, jeg kunne godt bruge den i hvid ellers en den perfekt mål mæssigt kun ca 11 cm højere, 5 bredere og 2 cm dybere
|
|
M.v.h
Lennart Hjemmeside updatet d 30/12-2014 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |