recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Onkyo Remote App
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Onkyo Remote App

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
firlings Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér firlings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Onkyo Remote App
    Sendt: 05-Marts-2012 kl. 22:10
Hej kære forum
 
Jeg har netop købt et lille usb netværksstik til min Onkyo 609'er.
 
Har haft held til at koble forstærkeren på mit trådløse netværk herhjemme, men min downloadede Onkyo Remote 2 app til Iphone kan ikke finde forstærkeren, når App'en er aktiveret på telefonen.
 
Er der nogen der kan hjælpe med denne opsætning?
Onkyo TX-RZ710
PS4 Pro - Star Wars S.E.
LG OLED
Samsung Yousee HD-boks
Panasonic DMP-UB310
Apple 4KTV
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 07:47
Hmm, kender ikke det lille USB stik du nævner, men det er selvfølgelig kompatibelt med din 609er ?
Har du været inde i indstillinger , tandhjulet foroven, i onkyo Remote, og set om den har fundet din enhed?
Mvh
Jan
Til top
firlings Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér firlings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 09:10
Yes den er kompatibel med forstærkeren Thumbs Up
 
Ja, det punkt har jeg også været inde under, men forstærkeren dukker desværre ikke op på oversigten.
 
Jeg har set noget på YouTube med manuel angivelse af IP-adresse på forstærkeren. I indslaget nævnes der, at det kan afhjælpe eventuelle tilkoblingsvanskeligheder med Iphone og Android App's - dog uden, at det forklares i yderligere detaljer.
 
Jeg må prøve det, når jeg kommer hjem. 
 
Såfremt der er andre herinde, der har oplevet samme udfordringer, hører jeg gerne fra jer.
Onkyo TX-RZ710
PS4 Pro - Star Wars S.E.
LG OLED
Samsung Yousee HD-boks
Panasonic DMP-UB310
Apple 4KTV
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 09:24
Jeg har intet kendskab til den, men du har selvfølgeligt først fået tilsluttet onkyo'en til dit netværk og indtastet adgangskoden til dit trådløse netværk osv?

Side 58 i manualen står der noget om netværksopsætning, dog vist kun over kabel. Du har selvfølgeligt også sikret dig at receiveren kører med seneste firmware version?

Her er manualen til "Usb enheden", har du fulgt den?


Redigeret af db89 - 06-Marts-2012 kl. 09:35
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 09:32
Du kunne måske også gå ind i din router og gi receiveren en fast ip, det har jeg gjort..., der kan du også se om din receiver faktisk ER på netværket..
Mvh
Jan
Til top
firlings Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér firlings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 11:29
Ja forstærkeren er koblet på netværket med min hjemlige adganskode. Den står også som "connected" i status-oversigten. Så langt, så godt.
Og ja brugermanualen er fulgt og receiveren er forinden opdateret til seneste firmware-version jvf. onkyos support-hjemmeside.
 
Jeg var også nervøs for, at det skulle ende ud med noget "pilleri" ved routeren og ip-adressen.
Mine kompetencer er ikke de stærkeste på det område.
Alt det der med at tildele fast ip-adresse i min router, siger mig desværre ikke særlig meget. 


Redigeret af firlings - 06-Marts-2012 kl. 11:31
Onkyo TX-RZ710
PS4 Pro - Star Wars S.E.
LG OLED
Samsung Yousee HD-boks
Panasonic DMP-UB310
Apple 4KTV
Til top
firlings Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér firlings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 18:30
Tak til jsj1 for tippet med den faste IP-adresse til forstærkeren på routeren.
 
Det gjorde tricket Thumbs Up
 
Nu kan jeg både streame musik fra PC'eren og få min Iphone App til at virke, fedest!!!
Onkyo TX-RZ710
PS4 Pro - Star Wars S.E.
LG OLED
Samsung Yousee HD-boks
Panasonic DMP-UB310
Apple 4KTV
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2012 kl. 18:44
SÅDAN, du ka bare det der, godt vi kan hjælpe hinanden:-) :-)
Mvh
Jan
Til top
firlings Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér firlings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2012 kl. 09:03
Ja, det er lige præcis det, jeg elsker ved denne hjemmesides aldeles fremragende forum og dets kloge brugere.
Onkyo TX-RZ710
PS4 Pro - Star Wars S.E.
LG OLED
Samsung Yousee HD-boks
Panasonic DMP-UB310
Apple 4KTV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu