|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonez ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2005 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2005 kl. 14:50 |
Hej herinde Håber lige i har et par minutter til at svare på nogle spørgsmål. ang. At lave et medie center. Landet ligger sådan at jeg er fattig studrende Har kigget meget på Harddiskoptager, men prisen afholder mig fra at købe en. Fandt så ud af, at man ved hjælp af et tv kort og en computer kan klare samme opgave. Jeg har så en gammel maskine liggende, ingen spec. lige nu da den ikke har nogen strømforsyning, så kan ikke se det. Jeg har så yderligere kigget på d.vs Hauppauge kort, og læst mig frem til de skulle være ret gode?? Vil det så sige at hvis jeg køber Hauppauge WinTV PVR-500MCE og smider det i den gamle maskine, ville det så virke?? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Vær sikker på at dit andet hardware i maskinen også er kompatibelt. Se denne liste: http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/partners/dfw/ partnerlisting.mspx For at køre MCE er der nogle minimumskrav - hvis det er en "meget" gamel maskine så kan den ikke køre det. Kræver vist også 256MB ram og helst 512 (for at kunne køre Win XP som MCE er bygget oven på) Redigeret af Helmø |
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Link virker ikke, men skal bruge sådan en liste... :-( |
|
![]() |
|
Kim Greve ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Fjern det mellemrum der er i linken, så virker det. Mellemrummet er lige før partnerlistning.mspx, det er åbenbart editoren her på boardet der indsætter en space her, fordi linjen wrapper. Redigeret af Kim Greve |
|
/* Kim Greve. */
|
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Her er det korrekte link:
Designed for Windows XP Media Center Edition 2005 Logo Partner List Der stilles visse krav tl grafikkortet. Desuden skal du hente en speciel MCE driver fra enten ATIs eller NVIDIAs egen hjemmeside i stedet for den normale grafikkort-driver. Du får også brug for en software MPEG-2 decoder. NVIDIA PureVideo Decoder er kompatibel med MCE / Winows Media Player 10 og er den mest anbefalede på grund af dengode billedkvalitet: http://nvidia.com/object/dvd_decoder.html Den blev tidligere kaldt NVIDIA DVD Decoder. Redigeret af HTPC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |