|
Hjælp til opgradering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fed1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 18:14 |
Hej. Så er jeg ved at lægge sidste hånd på min hjemmebio.
En 28m2 gildesal i kælderen er blevet renoveret. Det er en blandet landhandel af udstyr fra min gamle stue-bio, ny projektor og højttalere købt brugt. Af udstyr har jeg en Optoma HD30, Pioneer VXH-919AH Front: Klipsch RF-62 II Center: Klipsch RC-42 II Baghøjt. KEF HTS2001 Sub: KEF Kube-2 Men jeg er lidt lun på at opgradere min receiver. Og gerne til noget hvor jeg kan for-forstærke, så kan jeg opgradere hen ad vejen. Den skal helst kunne smide 4K signal igennem, så det problem er ude af billedet, hvis/når jeg opgraderer projektoren om nogle år. Er der nogen herinde der kan guide mig lidt i den rigtige retning? Jeg er ikke audiofil, så jeg kigger på cost/benefit. Håber at holde et budget på forstærkeren på omkring 4-4500,- men den må jo også gerne have saft nok til at jeg fyre den af i "hulen". Er der et par gode forslag derude? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |