recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til opgradering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til opgradering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fed1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 25-Marts-2008
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fed1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til opgradering
    Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 18:14
Hej. Så er jeg ved at lægge sidste hånd på min hjemmebio.
En 28m2 gildesal i kælderen er blevet renoveret. Det er en blandet landhandel af udstyr fra min gamle stue-bio, ny projektor og højttalere købt brugt.
Af udstyr har jeg en Optoma HD30,
Pioneer VXH-919AH
Front: Klipsch RF-62 II
Center: Klipsch RC-42 II
Baghøjt. KEF HTS2001
Sub: KEF Kube-2

Men jeg er lidt lun på at opgradere min receiver. Og gerne til noget hvor jeg kan for-forstærke, så kan jeg opgradere hen ad vejen.
Den skal helst kunne smide 4K signal igennem, så det problem er ude af billedet, hvis/når jeg opgraderer projektoren om nogle år.
Er der nogen herinde der kan guide mig lidt i den rigtige retning? Jeg er ikke audiofil, så jeg kigger på cost/benefit. Håber at holde et budget på forstærkeren på omkring 4-4500,- men den må jo også gerne have saft nok til at jeg fyre den af i "hulen".
Er der et par gode forslag derude?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu