|
Hjælp til opsætning af "dum router" |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |
Tine M.
Bruger Oprettet: 01-April-2008 Sted: Horsens Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og lige for at være hel sikker;
Når jeg så starter dem begge op til sidst, så starter jeg Waoo'en op først, går ind og tænder for wifi i den igen, og starter så d-linken op? /Tine
Redigeret af Tine M. - 22-Juli-2012 kl. 18:30 |
|
Tine M.
Funktioner
Tak(0)
|
bum bum....selvom jeg kun slukker for det trådløse i waoo'en, så mister jeg da stadig netforbindelsen udtil, har jo ikke kabel fra mac til waoo-router, men fra mac til d-link.......
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du bør kunne nulstille din D-Link, via reset-knappen bagpå. Den skal holdes inde 5 - 10 SEK. Derved vil den nulstille alt til fabriksindstilling, og du vil derfor kunne få adgang til den, og vil kunne starte forfra med at konfigurere den.
Jeg forstår dog ikke, hvorfor du ikke får et længere kabel på din Waoo router, og så flytter den højere op? M.v.h.
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Henrik det er en fiberboks, ikke bare en almindelig router, så det er så vidt jeg ved ikke bare lige at flytte boksen og forlænge kablet og mener engang at have hørt at fiberkablet går helt ind i fiberboksen og ikke bare er sat til med et stik på ydersiden af boksen.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
What can I do if I forgot my password? If you forgot your password, you must reset your router. Unfortunately this process will change all your settings back to the factory defaults. To reset the router, locate the reset button (hole) on the bottom panel of the unit. With the router powered on, use a paperclip to hold the button down for 10 seconds. Release the button and the router will go through its reboot process. Wait about 30 seconds to access the router. The default IP address is 192.168.0.1. When logging in, the username is admin and leave the password box empty. Tjek at alle kabler sidder rigtigt i de rigtige porte
tjek om du kan komme på nettet med kabel, inden du gør andet.
prøv så at konfigurere det hele igen
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
De steder jeg har kendskab til, med Waoo, der sidder der en fiberboks, et eller andet sted, og derfra er der trukket et netværkskabel til selve routeren. M.v.h.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7084 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan er mit Waoo også.
Fiberboks - kabel til router |
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
Ergo bør Tine's Waoo-router let kunne flyttes op i højden, så hun slipper for al det bøvl, med en separat D-Link router...
M.v.h.
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trådstarter skriver selv følgende:
Waoo har udskiftet min fiberboks + router, med én fiberboks med indbygget router. Desuden er Waoo en sammenslutning af flere selskaber og det er derfor tidligere set feks herinde at der rundt om i landet er forskel på feks udstyr og hvordan nogle ting gøres samt hvad der er af muligheder. |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
Ok.
Men hvis det "nye" udstyr ikke fungerer tilfredsstillende, som det gamle gjorde, så må Waoo udbedre "fejlen". Det er Waoo som ikke har leveret et tilfredsstillende produkt/har forringet forholdene hos brugeren. Hvis det var mig, ville jeg fejlmelde udstyret, og hvis de ikke agter at forbedre forholdene eller vil have penge for det, ville jeg true med at opsige abonnementet! M.v.h.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beklager fraværet, svigermor kom forbi. Og det er ikke en historie fra Cafe Hack. Hvad er status på situationen?
Du skal holde wifi tændt på begge til sidst og hvis du ikke har wifi på din mac, bør du sætte netkablet i waooen. |
|
Tine M.
Funktioner
Tak(0)
|
Halløj.
Lige kommet hjem fra arbejde, sikke en masse aktivitet, der har været her i formiddags. :) Det er EN boks, og den kan ikke flyttes, jeg spurgte, da den blev sat op. Og jeg er helt enig med dig, Henrik B., Waoo kan ikke stille mig ringere, så jeg har også brokket mig, og venter på svar, og det burde være ligetil, de har jo lavet en konfigurerings vejledning, den skal da bare rettes til, så dét med, at slå dhcp fra, kommer med. Hvor svært kan det mon være? /Tine
|
|
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |