|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
hvad står smb for ?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
smb er en protokol http://en.wikipedia.org/wiki/Server_Message_Block lissom nfs og afp
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Min Tvix hakkede også ved HD afspilning fra Readynas, men lavede så en gigabit opkobling. Nu kører det som i smør. Readynas kan levere 40 MB/s over LAN. Jeg bruger kun cat 5 kabler.
Redigeret af ----OR---- - 25-April-2010 kl. 16:42 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Kikkede på mit opsæt:
På Synology'en har jeg oprettet en bruger der hedder tvixhd1 med PW tvixhd1.
I netværksopsætningen på TViX'en har jeg oprettet en NFS share som peger på /volume1/video på min server 192.168.001.003
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |