|
Hjælp til opsætning af Plex, og streaming herfra |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej. ATV4 understøtter hverken DTS eller DTS HD. Køb en rigtig afspiller.
Og til en anden gang, så er det jo en god ide at læse manualen og sætte dig ind i produktet inden du køber / downloader det. |
|
![]() |
|
Maxball ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2020 Status: Offline Point: 13 |
Jeg har set min kammerat have en server på fyldt med opdaterede film. Spørgsmålet er hvordan finder man den server?
Jeg har brugt hans login i flere år men det virker pludseligt ikke. Vil endelig gerne oprette min egen konto med adgang til nye film med ved ikke hvad jeg skal eller hvem jeg kan kontakte med se servere. - Max
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4102 |
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
MAxball - det er en super start på forummet du har lavet? - du skriver i ældgamle tråde, opretter nye om det samme, og ovenikøbet begår ulovligheder. - Må jeg anbefale at du bruger lidt tid på at google de ting - eller "kontakter din ven" i stedet?
|
|
![]() |
|
Maxball ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-April-2020 Status: Offline Point: 13 |
jeg har ihvertfald ikke kunne se svar på dette spørgsnål ved tidligere tråde. Men det har du? Hvor?
Så vidt jeg ved er det tilladt og spørge og så må man selv tage stilling til hvad der ske. Håber det forklaret det lidt for dig, Claus
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4102 |
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
Jeg har prøvet at få plex op at køre men når jeg skal oprette server så bliver jeg advaret om at min linje ikke er sikker.
Kan jeg gøre noget imod dette? Jeg har yousee. Lige nu bruger jeg kodi og mener ikke at det var et problem da jeg satte det op
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 660 |
Det er når jeg er logget ind i browseren og så når jeg trykker på shield android tv så står der kan ikke oprette sikker forbindelse til shield android tv
|
|
![]() |
|
Ingen der ved hvad der kan være galt?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Et link til Plex forum?
Jeg er kommet frem til at serverne opdateres på Plex og at det vil tage noget tid, derfor at det ikke virker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |