recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til opsætning af Plex, og streaming herfra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til opsætning af Plex, og streaming herfra

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
mwthrane2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 12:20
Nej. ATV4 understøtter hverken DTS eller DTS HD. Køb en rigtig afspiller.
Og til en anden gang, så er det jo en god ide at læse manualen og sætte dig ind i produktet inden du køber / downloader det.

Til top
Maxball Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-April-2020
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maxball Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 15:01
Jeg har set min kammerat have en server på fyldt med opdaterede film. Spørgsmålet er hvordan finder man den server? 
Jeg har brugt hans login i flere år men det virker pludseligt ikke. Vil endelig gerne oprette min egen konto med adgang til nye film med ved ikke hvad jeg skal eller hvem jeg kan kontakte med se servere.

- Max
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af Maxball Maxball skrev:

Jeg har set min kammerat have en server på fyldt med opdaterede film. Spørgsmålet er hvordan finder man den server? 
Jeg har brugt hans login i flere år men det virker pludseligt ikke. Vil endelig gerne oprette min egen konto med adgang til nye film med ved ikke hvad jeg skal eller hvem jeg kan kontakte med se servere.

- Max
du kan ikke sådan se servere du skal inviteres. Det er jo ikke en tjeneste, så det din ven har gjort. Er ikke helt efter bogen. Ulovlig tror jeg ikke det er i danmark. Men lidt moralsk forkert. Du må selv lave en server og rippe dine film ned på, din ven har nok lukket serveren ned
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2020 kl. 20:11
MAxball - det er en super start på forummet du har lavet? - du skriver i ældgamle tråde, opretter nye om det samme, og ovenikøbet begår ulovligheder. - Må jeg anbefale at du bruger lidt tid på at google de ting - eller "kontakter din ven" i stedet?
Til top
Maxball Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maxball Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 00:37
jeg har ihvertfald ikke kunne se svar på dette spørgsnål ved tidligere tråde. Men det har du? Hvor?
Så vidt jeg ved er det tilladt og spørge og så må man selv tage stilling til hvad der ske.
Håber det forklaret det lidt for dig, Claus 

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 06:31
Oprindeligt skrevet af Maxball Maxball skrev:

jeg har ihvertfald ikke kunne se svar på dette spørgsnål ved tidligere tråde. Men det har du? Hvor?
Så vidt jeg ved er det tilladt og spørge og så må man selv tage stilling til hvad der ske.
Håber det forklaret det lidt for dig, Claus 

du kan finde alle spørgsmål om plex på plex's forum. Og nu er vi nogle stykker her på dette forum. Som her haft plex servere stående i mange år snart
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2005
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 14:22
Jeg har prøvet at få plex op at køre men når jeg skal oprette server så bliver jeg advaret om at min linje ikke er sikker.
Kan jeg gøre noget imod dette?
Jeg har yousee. 
Lige nu bruger jeg kodi og mener ikke at det var et problem da jeg satte det op
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Jeg har prøvet at få plex op at køre men når jeg skal oprette server så bliver jeg advaret om at min linje ikke er sikker.
Kan jeg gøre noget imod dette?
Jeg har yousee. 
Lige nu bruger jeg kodi og mener ikke at det var et problem da jeg satte det op
er det plex app eller plexserver der siger det?
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 17:09
Det er når jeg er logget ind i browseren og så når jeg trykker på shield android tv så står der kan ikke oprette sikker forbindelse til shield android tv
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 21:43
Ingen der ved hvad der kan være galt? 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Ingen der ved hvad der kan være galt? 
prøv at spørge på plex forum. For det lyder sjovt
Til top
Maxball Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maxball Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2020 kl. 05:10
Et link til Plex forum?
Jeg er kommet frem til at serverne opdateres på Plex og at det vil tage noget tid, derfor at det ikke virker.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu