recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Panasonic 2012 Browser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Panasonic 2012 Browser

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Har du ikke en tråd til din hjemmebio dette bør hører inde under, eller en tråd som hvad man senest har købt. Virker for meget besynderligt at oprette en tråd på baggrund af ét køb. Tænk hvor meget det ville fylde, hvis alle gjorde det hver gang de fik nyt.Dead
Jo, men nu er det ikke ligefrem et stand 32" han har investeret i. Her snakker vi et "konge-tv", som da klart er spændende at læse om, så den fortjener da en "tråd". :)
Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Har du ikke en tråd til din hjemmebio dette bør hører inde under, eller en tråd som hvad man senest har købt. Virker for meget besynderligt at oprette en tråd på baggrund af ét køb. Tænk hvor meget det ville fylde, hvis alle gjorde det hver gang de fik nyt.Dead
Jo, men nu er det ikke ligefrem et stand 32" han har investeret i. Her snakker vi et "konge-tv", som da klart er spændende at læse om, så den fortjener da en "tråd". :)
+1 Thumbs Up
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 13:06
Ser frem til at høre om dine erfaringer med tv'et Smile
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Ser frem til at høre om dine erfaringer med tv'et Smile
Jeg ser frem til at se på det.
En lille opdatering: Sommer as rødovre sagde at der kunne gå en uges tid, inden at mit tv kom. Det var så forkert, da det allerede er kommet hos dem, og bliver leveret i morgen tidlig.Big smile Fu.. det bliver svært at falde i søvn i nat.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:34
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:25
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Fu.. det bliver svært at falde i søvn i nat.Embarrassed

Så må du jo give konen en ordentlig tur, nu da du jo ikke vil være til at drive væk fra TV'et i den kommende tid.
Desuden er det jo onsdag...

Ja, det var jo en ide. Nu er jeg ellers vant til torsdage. Men gider nok ikke i morgen.

Er du ellers glad for dit nye tv?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 21:20
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:24
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jo tak, det virker fint, men indtil videre bruger jeg det primært sammen med min nye PS3.
Men jeg bliver jo nok nødt til at prøve det hersens 3D, når man nu har betalt for det, så jeg må se om det skal være Saw VII eller Avatar (inden sidstnævnte bliver for ridset).
Nu skal det nok også køres lidt til, med trods alt ikke lige så meget som et plasma. Jeg kan nu godt lidt 3D, der er nogle af filmene som gør det rigtig godt. Dig og din ølbrik.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 21:36
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:23
Til top
surferdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2011
Sted: Ballerup
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér surferdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 05:41

Så kom jeg lige en tur forbi sommer radio/tv i i rødovre, og kom til at bestille et TX-L47WT50Y. Fik det til en rigtig god pris. Der er som sædvane god service derude. Nu skal det bare hjem på Flemming´s væg. Uh, det bliver godt.Big smile

Jeg overvejer selv at købe det tv, hvad måtte du slippe for det tv Big smileBig smileBig smile
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af surferdk surferdk skrev:

Så kom jeg lige en tur forbi sommer radio/tv i i rødovre, og kom til at bestille et TX-L47WT50Y. Fik det til en rigtig god pris. Der er som sædvane god service derude. Nu skal det bare hjem på Flemming´s væg. Uh, det bliver godt.Big smile

Jeg overvejer selv at købe det tv, hvad måtte du slippe for det tv Big smileBig smileBig smile
En god pris.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 09:13
Tillykke - spændende at høre hvad du synes for LED frem for Plasma
overvejer selv at hælde den gamle ud til fordel for vt50 plasma - vi har vel fået skattereform:)Clown 
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50
Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III
Squeezebox duet/Radio og IPAD
NAS Synology 211
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu