|
Hjælp til Panasonic 2012 Browser |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm. Jeg har en af de nyere, trådløse mus fra logitech, og den kan ikke bruges til noget.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
http://www.av-connection.dk/?PNo=RAP-E2700-BSommer AS, havde sådan et her, og selve tastaturet virkede fint, undtaget at mouse paden ikke virkede.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Nu stiller jeg et helt tåbeligt spørgsmål, og jeg har ikke selv prøvet Flemming, men hvad med den APP som Pana har lavet til f.eks. til iPad, den bør da funke
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
![]() Jimmy var så ved at prøve dette tastatur. Det virkede næsten, bortset fra, at han ikke kunne få mousepaden til at virke. Det er ellers et lækkert lille tastatur.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
|
Jeg har ladet mig fortælle, at Logitech diNovo Mini virker perfekt sammen med TV´et fra Panasonic.
Pt. billigst i Logitechs egen webshop: http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboards/3848 Bemærk størrelsen - ikke meget større end, at det kan ligge i en enkelt hånd.
|
||
![]() |
||
|
Jeg synes ikke, at de er helt ens. Musefeltet har pile på logitech´s hjemmeside, med ikke ved elgiganten. Fungerer de på samme måde?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
|
Det har du da ret i. Det havde jeg ikke lige bemærket, men jeg tror nu ikke, at der funtionalitetsmæssigt er den store forskel. Under alle omstændigheder har jeg selv bestlit keyboardet via Logitech og skal nok vende tilbage med en vurdering.
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Har du ikke fået det endnu?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Hovsa - havde helt glemt, at jeg havde budt ind på denne tråd ![]() Jo - jeg har modtaget tastaturet. Det virker faktisk ganske udemærket og alle funktioner på keyboardet er virksomme. Tastaturet er i øvrigt identisk med keyboardet, der fremgår af Elgigantens hjemmeside. Musepadden er dog ikke en decideret "pad", men fire pileknapper som man bruger til at navigere musepilen i browseren med. Jeg er dog helt tilfreds - og tilslutningen via Bluetooth gik som en leg.
|
||
![]() |
||
|
Jamen, det lyder da lovende. Er der en blutooth dongle med, eller kan man bruge det blutooth, som er i tvet?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |