recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Panasonic 2012 Browser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Panasonic 2012 Browser

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 17:51
Hmm. Jeg har en af de nyere, trådløse mus fra logitech, og den kan ikke bruges til noget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 17:54
http://www.av-connection.dk/?PNo=RAP-E2700-B
Sommer AS, havde sådan et her, og selve tastaturet virkede fint, undtaget at mouse paden ikke virkede.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

De nye topmodeller fra Panasonic, har jo indbygget browser i. Og i den skulle man kunne bruge sin iPhone/iPad som tastatur. Det virker så ikke for mig. Jeg kan styre meget andet med den app jeg har til min skærm, men bare ikke det.
Så ville jeg høre, om der er nogen som kender et trådløst tastatur, med en form for mus, som kan bruges til disse skærme?
Gad vide, om man kan bruge de to trådløse af disse?
Slet ikke nogen, som ved om man kan bruge Apples blutooth tastatur og mus?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 16:09
Nu stiller jeg et helt tåbeligt spørgsmål, og jeg har ikke selv prøvet Flemming, men hvad med den APP som Pana har lavet til f.eks. til iPad, den bør da funkeBig smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu stiller jeg et helt tåbeligt spørgsmål, og jeg har ikke selv prøvet Flemming, men hvad med den APP som Pana har lavet til f.eks. til iPad, den bør da funkeBig smile
Ja, det skulle det. Men der er en firmware fejl, på enten iPad eller tv, for jeg kan godt skrive, men jeg kan ikke få teksten op på skærmen. Jimmy ude ved sommer, viste det på et af deres tv, men det virker ikke hos mig endnu.Ouch 

Jimmy var så ved at prøve dette tastatur. Det virkede næsten, bortset fra, at han ikke kunne få mousepaden til at virke. Det er ellers et lækkert lille tastatur.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2006
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bambus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2012 kl. 07:55
Jeg har ladet mig fortælle, at Logitech diNovo Mini virker perfekt sammen med TV´et fra Panasonic.

Pt. billigst i Logitechs egen webshop: http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboards/3848

Elgigantens pris: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/mus-og-tastatur/LTDINOVOMINI2/logitech-dinivo-mini-tradlost-tastatur

Bemærk størrelsen - ikke meget større end, at det kan ligge i en enkelt hånd.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2012 kl. 10:52
Jeg synes ikke, at de er helt ens. Musefeltet har pile på logitech´s hjemmeside, med ikke ved elgiganten. Fungerer de på samme måde?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bambus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 06:07

Jeg synes ikke, at de er helt ens. Musefeltet har pile på logitech´s hjemmeside, med ikke ved elgiganten. Fungerer de på samme måde?

Det har du da ret i. Det havde jeg ikke lige bemærket, men jeg tror nu ikke, at der funtionalitetsmæssigt er den store forskel. Under alle omstændigheder har jeg selv bestlit keyboardet via Logitech og skal nok vende tilbage med en vurdering.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2012 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af Bambus Bambus skrev:

Det har du da ret i. Det havde jeg ikke lige bemærket, men jeg tror nu ikke, at der funtionalitetsmæssigt er den store forskel. Under alle omstændigheder har jeg selv bestlit keyboardet via Logitech og skal nok vende tilbage med en vurdering.
Det må du meget gerne. Jeg købte et, der hedder noget med logitech 400 i går, og der virkede kun tastaturet, men det virkede ikke alle steder. Jeg prøvede at gå herind, trykkede i besvar feltet, så langt så godt. Men jeg kunne bare ikke skrive noget.Ouch I google, og selve browserlinien, kunne jeg fint skrive. Musefeltet virkede slet ikke. Det kostede så kun 350kr, og jeg manglede lige et tast. til min stationære pc.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:08

Har du ikke fået det endnu?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bambus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bambus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:49

Hovsa - havde helt glemt, at jeg havde budt ind på denne tråd Embarrassed.

Jo - jeg har modtaget tastaturet. Det virker faktisk ganske udemærket og alle funktioner på keyboardet er virksomme. Tastaturet er i øvrigt identisk med keyboardet, der fremgår af Elgigantens hjemmeside. Musepadden er dog ikke en decideret "pad", men fire pileknapper som man bruger til at navigere musepilen i browseren med. Jeg er dog helt tilfreds - og tilslutningen via Bluetooth gik som en leg.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 21:55

Hovsa - havde helt glemt, at jeg havde budt ind på denne tråd Embarrassed.

Jo - jeg har modtaget tastaturet. Det virker faktisk ganske udemærket og alle funktioner på keyboardet er virksomme. Tastaturet er i øvrigt identisk med keyboardet, der fremgår af Elgigantens hjemmeside. Musepadden er dog ikke en decideret "pad", men fire pileknapper som man bruger til at navigere musepilen i browseren med. Jeg er dog helt tilfreds - og tilslutningen via Bluetooth gik som en leg.
Jamen, det lyder da lovende. Er der en blutooth dongle med, eller kan man bruge det blutooth, som er i tvet?
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu