recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til panasonic v10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til panasonic v10

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ipk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Sted: Viborg, Denmark
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 00:35
Panasonic skriver ellers i manualen at man skal vælge Sverige eller Finland.
Guiden virker ikke hvis man gør som du foreskriver.
Mv. Ivan

Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2.
Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 01:01
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

pas lige på med det. er forhandler og det er den forkerte måde at gøre det. Man skal vælge danmark og spriinge indstillinger af kanaler over. trykke på tv knappen på fjernbetjeningen til den er på dvb-t. så tager man indstillinger og vælger indstillingsmenu for dvb-t og vælger derefter tilføk dvb-c og så slukker man og tænder på tvet og wupti så indstallere du kanalerne og så virker det perfekt.

Jeg har fået anbefalet metoden med at vælge Sverige som land til mit G10 af en forhandler som forresten også er et Panasonic Center. Hvis metoden skulle være så forkert så burde en forhandler der kender produkterne så godt ikke anbefale den.
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720
Oppo BDP-80
RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware
Sony Xperia Z3
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 09:48
ja som sagt, gør du det på den anden måde, hvilket jeg først gjorde, så får du ikke DVB guide funktion, hvilket er noget crap.

og TDC koderne ligger også fint under sverige.

Ufatteligt de ikke har rettet det i en firmware update.
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2009 kl. 17:09

Vi fik afvide fra panasonic at det betød noget at man valgte sverige, kan ikke helt huske hvad det var og derfor måtte vi ikke gøre dette. Hvis metoden ikke virker er dit tv parallelimporteret. du skal trykke på knappen "tv" på din fjernbetjening så der står dvb-t oppe i hjørnet, derefter trykker du menu, indstillinger, dvb-t indstillingsmenu og vælg derefter tilføj dvb-c. dette er den korrekte måde.

Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
ipk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Sted: Viborg, Denmark
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 13:25

Vi fik afvide fra panasonic at det betød noget at man valgte sverige, kan ikke helt huske hvad det var og derfor måtte vi ikke gøre dette. Hvis metoden ikke virker er dit tv parallelimporteret. du skal trykke på knappen "tv" på din fjernbetjening så der står dvb-t oppe i hjørnet, derefter trykker du menu, indstillinger, dvb-t indstillingsmenu og vælg derefter tilføj dvb-c. dette er den korrekte måde.

I såfald er min kammerats G10, som er købt i det lokale Panasonic Center parallelimporteret. Han gjorte som du foreskriver og fik kun favoritlisten, når han trykkede på Guideknappen.
Mv. Ivan

Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2.
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Juli-2009
Point: 384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2009 kl. 13:33

Jeg har også købt V10 i Panasonic Center og fået anbefalet at bruge Sverige som land (også til både DVB-T og DVB-C), og det virker fint med DVB-T (undertekster, EPG). Om din metode også virker ved jeg ikke, men jeg har hørt fra flere steder at man skulle bruge Sverige, og altså også fra "mit" Panasonic Center.

Redigeret af danji - 21-December-2009 kl. 13:35
Mvh dan.
Til top
kazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2009 kl. 14:20
Det er sverie der skal vælges. Hvorfor det ikke virker med danmark er mig uvis? Men ellers er det sq et dejligt tv.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu