|
Hjælp til Panasonic VT30 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Drescott ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2012 kl. 20:46 |
Hej drenge
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. 5 års fravær fra tv-markedet har godt nok gjort mig rusten! Jeg har lige investeret i et Panasonic VT30, og dens optage funktion og trådløse funktion forvirrer mig en del: Hvis jeg gerne vil optage et program på en bestemt kanal via USB skal jeg så se samme program samtidig? Jeg kan ikke bare lade den optage via den digitale tuner, og så slå over på den analoge imens? Kan jeg heller ikke optage et program, hvis tv'et er slukket? Angående den trådløse funktion er spørgsmålet mere simpelt: Kan det svare svare sig? Hvad får jeg ud af at mit tv er tilsluttet mit trådløse netværk (udover det åbenlyse)? Tusind tak for jeres hjælp! ![]() |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke se de andre tuner mens du optager, men du kan godt optage mens tv'et er slukket.
Er du tilsluttet trådløs kan du se diverse apps og du kan streame fra netværk, dog er kun få formater understøttet. Prøv det, det koster gratis
![]() Edit: Og opdatere firmware i tv'et. Redigeret af Steen6400 - 27-Februar-2012 kl. 21:09 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillykke med dit VT30, som jeg synes, uanset hvad andre måtte mene, all round er det bedste TV jeg har haft, og jeg har altså haft 5 plasmapaneler før dette
![]() Uden at være forblændet af de medfølgende APPS, så bruger jeg en del den mulighed, at se trailers for kommende film ![]() Redigeret af Hother - 27-Februar-2012 kl. 21:12 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |