recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til PC -> TV wireless link
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til PC -> TV wireless link

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ozark Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til PC -> TV wireless link
    Sendt: 18-Juli-2008 kl. 10:22

Hej,

Jer er ny på recordere og håber i kan hjælpe. Jeg prøvede denne post under et andet emne, men ingen svar

Jeg skal forbinde mit LCD TV til PC'en via det trådløse netværk i huset. Jeg skal overføre video, audio og se mine still billeder. Efter at ahve læst lidt på recordere.dk, kan jeg forstå at PS3 kan klare dette. Rigtigt?

Kan jeg kun vælge PS3 eller hvad med Wii?

Tak for hjælpen

Henrik

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2008 kl. 10:52

Du kan godt forbinde PS3 trådløst til dit netværk, ( PS3 har indbygget trådløs modtager ) Derfra kan du så enten streame det materiale du har på din PC, og se det via PS3 på din LCD skærm. Eller du kan kopiere materialet over på PS3, så slipper du for, at have PC'en tændt.

Ang. Wii har jeg ingen ide om. Men jeg har indtrykket af at PS3 er langt stærkere når det drejer sig om afspilning af Video, og musik + så har den jo Blu-ray drev som en ekstra bonus. Men det er nok bedre hvis nogen Wii brugere kan oplyse om, hvad sådan en fætter egentlig kan.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu