recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Philips Hue med 2 sensorer udvendigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Philips Hue med 2 sensorer udvendigt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Philips Hue med 2 sensorer udvendigt
    Sendt: 31-Juli-2019 kl. 23:27
jeg har haft Philips Hue pærer i et stykke tid og havde egentlig fået alt til at køre.
Jeg brugte det App fra LAb der hed No motion no fuss, men så kom der en opdatering og jeg har fulgt det hele til punkt og prikke men den vil ikke opdatere. Har kontaktet Philips der siger jeg skal fjerne appen så opdaterer den selv, men nu ved jeg så ikke om det er selve Philips Hue appen eller den ekstra Lab, for det sidste virker ikke.
Jeg vil gerne have det sådan at mit lys er tændt udenfor fra mærkets frembrud og til kl 23. derefter skal hver sensor tænder  nogle bestemte lys hvis de bliver aktiveret.
Er der nogen der har forstand på hvad jeg kan gøre, for syntes efterhånden de har lavet så mange nye apps eller hvad de kaldes som mere eller mindre gør det samme??
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu