Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Olet
Bruger
Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
|
Emne: Hjælp til Pioneer SC-LX81 Sendt: 12-November-2008 kl. 18:17 |
Har det problem at når jeg gerne vil høre musik, kan jeg ikke få min sub til at køre med. 
Hvordan slår jeg den til???
Den virker fint i surround mode, så det er ikke fordi den ikke virker.
|
 |
kimols
Guld medlem
Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
|
Sendt: 12-November-2008 kl. 18:37 |
Olet skrev:
Har det problem at når jeg gerne vil høre musik, kan jeg ikke få min sub til at køre med. 
| hey du.har du en menu der hedder LFE?i en af menuerne.hvis så sæt den til sammen med MAIN,altså LFE og main??? ved ikke om du kan,jeg har en Denon 3808...
|
Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
 |
Olet
Bruger
Oprettet: 12-Oktober-2008
Point: 123
|
Sendt: 12-November-2008 kl. 19:20 |
kimols skrev:
Olet skrev:
| hey du.har du en menu der hedder LFE?i en af menuerne.hvis så sæt den til sammen med MAIN,altså LFE og main??? ved ikke om du kan,jeg har en Denon 3808...
|
Hej, kommer selv fra en denon 3806, og der går man som du siger main+LFE, men den funtion har jeg ikke nu, har en LFE som jeg har sat til 0db, men ingen lyd i den.
|
 |
SVP03
Guld medlem
Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
|
Sendt: 12-November-2008 kl. 19:33 |
Olet skrev:
kimols skrev:
Olet skrev:
|
Hej, kommer selv fra en denon 3806, og der går man som du siger main+LFE, men den funtion har jeg ikke nu, har en LFE som jeg har sat til 0db, men ingen lyd i den. |
Er det ikke fordi du har valgt stereo eller direkt uden lfe. Det samme på min Onkyo. Altså vælge stereo med lfe. Hvor ved jeg ikke lige.
|
SVP03
|
 |
cbrdaniel
Bruger
Oprettet: 09-Juni-2006
Point: 146
|
Sendt: 13-November-2008 kl. 17:12 |
Hej, du kan vælge at sætte dine højttaler til small, i
højttaler opsætningen, og sub delefrekvens til 50Hz
eller 60Hz. Så har du altid sub med
|
ps3, xbox360, pioneer vsx-lx70, front:avance center:jbl bag: harbosound sub:harbo sub 10 x3
|
 |
SVP03
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2008 kl. 17:18 |
cbrdaniel skrev:
Hej, du kan vælge at sætte dine højttaler til small, i højttaler opsætningen, og sub delefrekvens til 50Hz eller 60Hz. Så har du altid sub med  |
Det er da underligt, hvorfor ikke lade sine fronter køre helt i bund + sub.
|
SVP03
|
 |
huiron
Super bruger
Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 308
|
Sendt: 13-November-2008 kl. 18:45 |
Hvis ens fronter ikke kan gå helt ned, kan det være en fordel ikke at bede dem spille frekvenser som den alligevel ikke kan levere ordentligt. Det bør betyde bedre kontrol over de frekvenser den kan klare. Så må man bare skrue sub'en lidt op i volumen. Den er jo beregnet til det og skulle ikke komme i vanskeligheder, rent lydmæssigt.
|
 |
SVP03
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2008 kl. 19:08 |
huiron skrev:
Hvis ens fronter ikke kan gå helt ned, kan det være en fordel ikke at bede dem spille frekvenser som den alligevel ikke kan levere ordentligt. Det bør betyde bedre kontrol over de frekvenser den kan klare. Så må man bare skrue sub'en lidt op i volumen. Den er jo beregnet til det og skulle ikke komme i vanskeligheder, rent lydmæssigt.
|
Det er jeg godt klar over, men når man sætter sine fronter til Large, kan den ikke afspille på subben ved stereo signal. Det er sådan jeg forstår at den gør, det er det der er lidt underligt, hvorfor ikke kunne vælge selv.
|
SVP03
|
 |
SejlSol
Bruger
Oprettet: 14-Maj-2008
Point: 71
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 16:58 |
Se den engelske manual side 58:
Hvis man vil have sub'en til at køre med hele tiden så vælg "PLUS" i SW menuen.
Redigeret af SejlSol - 14-November-2008 kl. 17:01
|
 |